Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, April 1, 2008

April Fool!

Aku banyak sangat kerja... so make it simple and fast...

My mom... dia selalu kenakan org bila tiba april fool! Memang tak pernah kalah la... dia jerk kenakan org... dan selalu bila 1st April, dia mmg berhati2... belum kita bukak mulut, dia akan cakap "tahu april fool!" so tak menjadi... so dah 27 tahun aku faham benar perangi mak aku ni. malas nak layan. Semalam aku org pertama dia kenakan pukul 12 malam! Menyesal aku tido kat bawah. Dia kejutkan kul 12.10 minit suruh aku tido dalam bilik dalam pisat2 aku bangun tido tu boleh dia kenakan, kenapa baju ko tuh? Koyak ke kotor? Aku pun toleh dia jerit APRIL FOOOLLLLLL!!!! Sengal! Bukan mak aku... tapi aku... heheheh

Pagi ni buat jurung2 kalinya adik aku kenakan dia... pecah perut aku gelak... adik aku yang sentiasa serius, yang malas nak buat benda2 bodo ni call aku... suara yang cemas.

My sis "Along... baju ibu yang aku hantar kat kwan aku punya mak tu... dia salah potong... macammana? Dah la mahal..." Aku lak mengelabah... mahal gila baju tuh. Adik aku beli tuk mak aku tuk malam majlis pernikahan dia. HArga kain tu RM 450 tuh! So aku pass the fon kat my mom... mengamuk gila mak aku.... siap suruh tukang jahit tuh bayar balik. Muka nak nangis... tetiba.... dia jerit "HA!!!!! Bertuah punya anak" Aku tengok dia gelak... sah! kena dengan adik aku.... kahkahakah

Amcam ibu? serik kenakan org lagi? Adan uke ibu!

No comments: