Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 30, 2008

sILLy mIStAKE!

Adeh macam mana boleh terlepas pandang ni?! Ni gara-gara malu nak intercom opis mate aku yang kat depan ni ( yerla kalau libatkan nak minta duit-duit ni i segan sikit....walaupun tak banyak, tapi duit beb...lepas jugak la makan aku seminggu). So dengan baik on la MSN... memula takut jugak...yerlah hamba Allah yang sorg lagi tu pun pakai MSN... kang cari pasal lagi dengan aku... itu tak pa lagi, aku takut aku lak yang cari pasal.

Oh mesti korang keliru aku ni citer pasal siapa ni? Pasal kawan opis aku ke, atau ehem...ehem tu? Di ringkaskan citer aku On MSN sbb nak minta duit balance parking kat opis mate tapi aku takut nak on MSN sbb si ehem...ehem pun ada MNS. Aku tak delete lagi nama dia kat MSN aku tu, since gaduh hari tu aku tak on pun MSN aku kecuali YM je.

So once i on my msn... ada message yang berbunyi


  • Akum
Permulaan msg tu la dari hamba Allah ni. Aku bole jawab pulak
  • Salam
Itu la... ni gara-gara terima email dari org la katanya Akum maksudnya dlm bahasa yahudi tah apa tah... buatkan aku ni guna SALAM je selalu... dia bagi salam tu, aku bodo gi la tulis SALAM jugak. At least kalau aku tulis balik WSLM tak la nampak sangat yer tak? Itu menjawab salam dia yang AKUM tu tadi. Tetiba second msg.....
  • b
And the third msg
  • You can run but you cant hide
Dan yang best sekali... bila window terpampang kat screen aku ni.... tulis off line msg... adehhhhhh ini parahnya MNS jarang guna...kalau YM tu off line msg lain... tau la mak cik nak bezakan.... bagi yang tak tahu msn tu... bukak la satu account. Korang mesti tercompus macam mak cik ni.
Baik aku jawab salam dia... padahal menjawab salam mula dia. Aku pun tak tahu asal aku baik bebenor nak menjawab msg mamat ni.... and kebetulan pulak dia on line.... sesiapa ada senapang? tembak aku! tembak aku sekarang!
  • Hye how are you?
Mesti dia pun salah anggap aku tegur dia... tapi aku tak jawab... sebb apa aku tak jawab? Buat apa nak kerohkan lagi keadaan? bebaik dia boleh lupakan aku, dah teringat...sama la macam aku. Org kata practice make perfectkan? hahahah so practice la mengelakkan diri anda tuk berurusan dengan bekas teman lelaki anda... sebab-sebabnya
  1. Hati anda boleh terluka
  2. Hati anda boleh lembut
  3. Hati anda bole berfungsi kembali tuk menyayangi si dia
  4. Boleh melukakan semua pihak... bagi yang dah penganti tu, ia akan menjahanamkan lagi hati si org baru,sama ada hati org baru bekas teman lelaki anda, mahupun bakal teman lelaki anda sekarang ini

Maka dengan itu saya nasihatkan pada mereka yang dah putus tuh, tak yah la nak action2, purak-purak jadi kawan baik la, itu la ini la, sbb itu semua poyo je... buat apa mengharap? Buka buku baru koyak-koyak buku lama... bila masing2 ada penganti, buat hati korg je sakit, bikin ati org lain je luka, buat apa? Selagi bole di elakkan, elakkan... dan aku rasa aku akan tetap dengan pendirian ku... yerlah memula ada jugak nak ubah kalau kata tak ada jodo, jadi kawan... neeehhhhh buang masa... betul tak? Itulah silly mistake aku buat ari ni.... tebal muka akuh dohhhh!

No comments: