Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 3, 2008

Kuroneko No Tango

Lalalalalala lala
Kimi wa kawaii,
Boku no kuroneko
Akai ribonga,
Yoku ni au yo
Dakedo tokidoki,
Tsume wo dashite
Boku no kokoro wo nayamaseru


Kuroneko no tango, tango, tango
Bokuno koibito wa kuroi neko
Kuroneko no tango, tango, tango
Neko no me no you ni,
kimagureyo
Lalalalalala lala


Nyaao Suteki na kimi ga,
machi wo arukeba
Warui doraneko,
koe wo kakeru
Oishii esa ni,
ikaretchatte Atode naitemo,
shiranai yo
Kuroneko no tango, tango, tango

Bokuno koibito wa kuroi neko
Kuroneko no tango, tango, tango
Neko no me no you ni,
kimagureyo
Lalalalalala lala nyaao


Yoru no akari ga,
minna kietemo Kimi no hitomi wa,
gin no hoshi yo Kirakira hikaru,
kuroneko no me Yoru wa itsumo,
Kimi no mono sa Kuroneko no tango, tango, tango
Bokuno koibito wa kuroi neko
Kuroneko no tango, tango, tango

Neko no me no you ni,
kimagureyo Lalalalalala lala

Kirakira hikaru,
kuroneko no me Yoru wa itsumo,
Kimi no mono sa
Kuroneko no tango, tango, tango
Bokuno koibito wa kuroi neko Dakedo
anmari itazura suruto
Aji no himono wa (nyaao) Oazukeda
yo Lalalalalala lala


Mesti korg pelik apa la aku ni mencarut... hahah tapi sejak anak buah aku menari dengar lagu ni, aku jadi suka... bahkan tiap malam aku dengar lagu ni dan teringat waktu kat Hentian Hang Jebat anak buah aku yang baru setahun ni tergelek2 ikut rentak lagu ni... tah dia faham ke tak bila sebutan "tango" dia hanguk2 kepala dia pelan-pelan... so cute dan sangat menghiburkan... aku siap cari lagu ni... dan alhamdulilla jumpa jugak....

Enjoi la korang yek!


Ini la anak buah aku yang aktive sangat2 nak menari dengr lagu ni...kalau ada vedio aku dah lama ambik dia menari... tentu korang pun terhibur... chow... sayang Nazmi...muakssss

No comments: