Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 9, 2008

Teh org Kampung

Pernah tahu atau pernah dengar teh org kampung? Kenapa teh org kampung? Sbb org bandar tak kuarkan teh.... wakakaka... *gelak guling-guling*

Ni gara-gara obses nak kurus balik... punggung aku kalau tengok dah besar tong dah! Memula aku beli Teh Mustika Ratu... uh rasanya sangat-sangat tak tertelan... Masya Allah!!!! Jamu apa yang korg xpect? Rasa jus oren ke?!!!!

Dua ungcang je aku minum... nak muntah... seyes! Dulu aku minum teh org kampung... kesannya buang air besar je la... tapi masih boleh lagi telan! Itu yang pasti. Nak habiskan secawan air tuh erm tak tertelah la aku... bau je dah cukup menutup selesa aku nak minum.

So nak kuyus punya hal, aku minum teh org kampung... rasanya? Macam tom yam yang di letak air banyak-banyak... mungkin baru sbb terasa serai sikit...

So aku pun minum ar... minum kul 8 malam, buget kul 4 bangun buang ar....

MMg bangun kul 4... mata mengantuk gila... perut memulas macam apa je... aku pejam mata masuk toilet... bila masuk toilet, perut dah ok. Mmg menggangu mimpi tul la... so aku kuar balik, lending atas katil aku yang empuk tu... 4 minit nak berlayar mimpi, perut aku sakit balik... adehhhhhh... bngun masuk balik... pastu kali ni aku tunggu jugak, Perut ni macam tahu je aku dlm toilet, sekejapan sakit tu ilang... aku dah naik hangin ni... nak suruh buang ke tak?

Buat kali ke dua aku kuar tido...nekat kali ni tak nak ikutkan perut...lantak la ko! Kul 4 pagi dh buat hal pastu main2kan aku... sungguh degil lemak di badan ni agaknya...

So seperti yang aku duga... sakit datang lagi... aku tahan... kang masuk tak ada apa-apa lak. Lain pulak sakitnya... tahan lagi... tetiba dia macam mengamuk pulak membuatkan aku automatik berlari ke toilet... heheheh kali ni confirm :)

Serik nak minum malam lagi... gila kul 4 pagi buat hal... tapi macam mana? Susah tul la nak kurangkan berat badan :(

Kenapa aku tak bersenam?

  1. Malas
  2. Aku rasa cepat letih pastu nak tido je
  3. Cepat semput
  4. Badan berpeluh dan bila berpeluh kulit aku cepat ruam ( Biasalah kulit puteri Emas) Heheh
  5. Swiming mmg aku suka... heheh bukan berenang pun, jalan je lebih... tapi swiming membuatku bidang aku bertambah lebar... so itu buat aku tak suka...
  6. Aku suka buang duit!!! ini masalah aku! Nak joging nak kasut baru, jogingnya pun setahun tak sampai 4 kali pun. Swimming pun nak baju baru je... berapa helai baju swiming suit kat umah tu... uh!

Jadi caranya makan la ubat-ubat yang konon boleh buat aku kurus la... jangan la nak mimpi...

1 comment:

Deqna said...

lar wat pelah nak seksa diri cam tu sekali, tengok body cida ok jer...