Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 19, 2008

Apa kes?!!!



Apa hal aku posing gini? Nak mampus ke? Amboiii ayat tak bole cover eh cida....



Big Fat Suki Cida...



Baju tu, bos aku bagi balik dr bercuti kat Combodia dan dia terus bagi aku baju ni... selalunya dia balik dr holiday dia, buah tangan dia mesti setiausaha dia yang bagi, tapi kalini waktu aku hantar document kat bilik dia, dia bagi baju ni... aku suka!

Pastu mulut ni gatal pulak gi tanya kak lynn "Akak dpt apa dr Bos?" Sbb aku tengok beg plastik yang dia kuar baju tu, banyak benda lain... kak lynn jawab "Eh tak ada apa pun.." Aku terus ubah topic! wakakak. Kejam... sori Bos!

Aku risau gak bos aku ni baik dengan aku ni... cakap pun tak tengking ok... ahhh tak ada makna dia suka aku... sbb aku takut sikit silap aku... mmg dia ungkit A-Z... ingat pasal repot yang aku perlu bagi dia tuh? Weiii aku tak bagi lagi ok! Seyes aku kejung lagi bila memikirkannya...

Selalu interkom suruh masuk bilik dia, now dia masuk bilik aku hantar sendiri dokumen... ayozzzz...jangan pikir bukan2 jugak....dokument yang dia bagi aku pun banyak PNC... bukan PNC biasa tau... betul...betul PNC...

Anyway aku takut.... tak suka!!!!

Tapi aku suka baju ni sbbbbbbbb....



Bukan sbb dia Combodia Tshirt... mau pun sbb bos aku beli.... tapi sbb


It GAP.... tapi XL.... ayooo ingat aku gemuk sangat ke? NoPoutyTak sesuai betul... anyway...thanks bos! I love it!




2 comments:

13may said...

hehhe hehhe....

awat suh beli selai ajer...alang2, belasah la 2-3 helai...hehhe hehhe

Suki Cida said...

13 may -kalau la boleh minta... 10 saya minta... hahaha... alang2 dah free yek? tapi apakan daya hanya mampu menerima :)