Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 8, 2008

Award?!!! uh...

Ucapan istimewa buat Blogger yang bernama DEQNA... uh tak sangka aku dapat award blogger creative... creative ker?... jadi kepelikan kejap... tapi apa pun terima kasih... uh!!! sedih rasanya... terharu...chewah2... Cik Hasra patut bagi aku award ni... wakakak.... tak kisah la siapa pun... ok... nak tunjuk award aku ni... kasi up sikit... harus ku letak di side bar blog aku ni... bagi tunjuk sikit... kihkihkih... tak senonoh! Apa aku kisah... blog aku... wakakak.


Deqna... tima kasih la di atas award ini... terkejut, teruja bila namaku di antara pencalonan kamu... wahhhh very the bangga mak cik oooo.... Walaupun blog aku ni kebanyakkan merapu dan banyak mengarut... ( ni dah start la nak mengarut ni)... cume tak sempat la nak buat ucapan... waaaa... terima kasih Deqna sbb awak jiran yang sangat baik, dan ringan tulang membantu saya dlm mengusahakan blog yang tak seberapa ni...

Oh kena kongsi yek dengan penulis blog yang lain? Kalau aku bolot sorang tak boleh ke? Ayooo harusss babeh! Oklah siapa yek aku nak calon blogger creative ni?! Ok... dah dpt da.... antara 5 blog creative yang aku nak sebut adalah.... jeng...jeng...jeng... (pegang tangan jiran anda, suami anda dan sesiapa sahaja di sisi anda) ----> wat suspen jerk....

1. Cik Cempaka, dengan tajuk drama I love the way you love me!!!!
2. Cik Hasra, dengan album yang berjudul Story about me @ Hasra Razali....
3. En Jay Baharin dengan tajuk documentary yang bertajuk The Traveller
4. Cik azura dengan Filem bertajuk Azuralovenizam... oh bukan Filem Azura yer... kihkihkih
5. Kak Rose dengan Script yang bertajuk Crazy Beautiful..

Sila beri tepukan tuk pencalonan-pencalonan ini....

Jadi pemenang2 ini, untuk dptkan award ini di dalam blog anda... sila ikuti langkah di bawah ini ya....

a) the winner may put the logo on his/her blog
b) put a link to the person you got the award from
c) nominate 5 blogs
d) put links to the blogs
e) leave a message for your nominees

Ko layan je la... otak aku dah mula la 3 suku....




1 comment:

Suri said...

congrats weh!! hehe