Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 1, 2008

Bila bulan mengambang

Hari ni aku blog dari umah... tak kerja ari ni... sbb aku kalau bulan mengambang ni, mesti sampai deman-deman la...tak sesuai langsung! Malam tadi tido aku terganggu sbb sakit yang teramat sangat.Tapi aku malas nak bangun makan ubat...giloz apa nak bangun 2-3 pagi? sanggup tahan tu... tapi kul 5.30 aku dah tak tahan... waaaa nak bangun pun tak bole. Terus capai stok ubat dlm handbeg..

Aku mmg tak boleh kalau tak ada ubat ni... mmg kalau pakai pil biasa tak jalan ok! Bengang je kalau dtg peyed. Tapi aku beryukur sbb peyed aku dtg tepat pada masanya. Kalau nak di bandingkan dengan setengah org yang datang dua bulan sekali, enam bulan sekali, kalau aku jadi diorg mesti lagi risau. Tapi setiap kali tiba masa, aku jadi takut sbb automatik aku akan deman. Sian aku, kan?!

Stok ubat ni aku selalu pastikan ada...kalau tak habis aku!

Yes, Synflex save my life.. tapi sayangnya aku tak dpt nak gi kerja sbb malam tak tido lena... ni oklah ni. Bila time ubat habis, mula la sengal dia!

Minyak angin pun sama jugak.Letak minyak cap kapak langsung tak terasa lega... pakai jugak ubat yang khas tuk sengugut... esh...esh ker lemak perut aku ni terlalu tebal sehingga kena pakai minya yang sangat panas?

Uh banyak habus bawah side table tu yek? Ignore je... sampai lagu ni botol tu aku gune...hehehe tapi mmg berkesan.

Cuti ni aku nak tido je tapi tetap nak bloging...dasyat aku ni...dah giler blog da... oklah nanti aku citer lain pulak... aku nak gi bayo bil2 aku... nak bayar credit card semua...PTPTN dan sewaktu dengannya... petang kalau ada story baru aku habaq na...

1 comment:

mai said...

me dah 6 bulan x peyod:)