Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 7, 2008

Conclusion on Rombongan Cik Hasra ke Jakarta...

Seyes...mata aku dah mengantuk... tapi aku gagahkan tuk update citer....ewahhh... tak ler... aku tengah menginstall YM new version 9.0... bapak punya lambat... aku pun tak tahu ni hang ke apa ke...lembab gila... aku mula install dari pukul 10.30 sampai dah 12 lebih tak dan lagi... adoiii mata tak tahan da....


Tengok jam kat destop aku tuh...12.15 am da... mengantuk giler....so apa nak buat? Mmg aku suka bercerite...

Eh korang... pasal cerita 'Rombongan Cik Hasra Ke Jakarta' tu... heheh dah habis da... tak ada nak sambung apa-apa... tapi korg mesti tertanya... aku ni mesti nak mengampu habis promote citer dia bagai... padahal dia yang pergi bercuti... pastu bercerita dlm blog sendiri lak tu... motif pls????

Well banyak sbbnya...antaranya saje je nak berkongsi cerita dengan korang . Tak ada makna nak promote dia ke apa ke... baik aku promote diri aku ni.... wakakaka.... Kalau korang bosan, minta maap la sangat-sangat... tapi sajer nak buat kelainan sikit....

Korang pernah tak dengar ceriter "Rombongan Cik Kiah Ke Sukan Komenwel?" Alah waktu Malaysia jadi tuan rumah sukan tu, ada citer lawak yang diorg buat, kecoh sekampung nak pergi tengok sukan tu.... aku tetiba teringat citer tu... sorry Hasra... tapi macam kelakor la... mak ayah dia buat solat hajat nak bagi dia gi, dia pun kalut, kakak ipar dia gelabah... semua jadi tak kena... so tu yang aku syok letak Rombongan cik Hasra ke Jakarta... ala..melawak je...Cik Hasra mara ke?

Anyway... tak ada apa pun conclusion yang aku nak letak... bila mata mengantuk, otak pun merapu la...heheh... no motif ! What ever... layan je la yek....




Okla for you all semua... nite....nite... represent Mr bear2 kat korang semua.... muakassss


No comments: