Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 20, 2008

Harry Potter and The Half BloOD Prince




Aku sememangnya Fans Harry Potter... dying to wath, to read all Harry potter series. hahah english tonggang terbalik jugak! Poyo...

First 2-3 Chapter, was fun... macam citer yang santai gitu... but bila masuk chapter 5 and 6... the aku dpt rasakan magical of darkness... wahhhh gitu! mmg berdebar la nak tahu endingnya... anyway i alrady know the ending... baca buku lebih menarik! Lebih geram! Lebih seronok...

Harry potter is not children book ok dokie... memula aku pun bertanggapan macam tu... but swear u will be addicted to know the ending, kan Din...kan?!

Din la yang kenalkan Harry potter to me... dia la penyumbang utama buku! Kihkihkih... RM 80 - RM 100 sebuah buku... patutnya kalau dah minat tak kisah sangat pasal harga yer tak?! Tapi dah ada penyumbang... hahah keji aku ni dah baca buat harte sendiri and Din need to buy new book... hahaha

And aku tak sabar nak tunggu bulan 11 ni... wajib tengok ok! Last year aku seret pak arab to watch with me... hahah dia bole tido dlm wayang ok! Dia kata citer yang sanggat bosan... who care? Im the one how wanna watch it anyway! Aku dok citer ini apa,tu pa... maklumlah aku tahu cerita dia A-Z...

Arg... bila tengok trailer ni aku dah terbayang2 apa yang akan berlaku (walaupun aku dah tahu apa yang berlaku)...

So korang ingat mana aku dpt Secret Of Chamber and The Half Blood Princess than? hahhah tau tak pa... tak tahu sila tanya :)



Post- Mortem,kasi lapor

6 comments:

Hasra_Razali said...

Mak ai, bnyk nyer entry cik suki kita ni...boleh tak hasra comment sekali rap kt sini..hehe..

1st entry--> ermm i really cant accept harry porter yet till now..tak tahu la naper..but maybe kita leh g tgk sama2 ke kan, try tgk dulu cmner, leh accept ke tak..

2nd entry--> cik cida kita ni mudah sungguh marah..tp yg kelakar tu, marah2 pun wat jugak..pikir jugak pasal org lain..kalau org lain, dh marah wat tak layan jer..macam "org tu"..u know kan?

3rd entry--> wahh tshirt dr boss..harap2 mood dia ok smpai la dia view report cik suki tu..dan harap2 nyer dia leh terima ngn redhanya akan report cik suki tu..good luck!

13may said...

dapat kat mana???

aku tatau nih...hehhe hehhe

Jay Baharin said...

yakin jer ada org tu ckp buku2 harry potter tu somebody sumbangkan..hahaha...itu hanya harta pinjaman...hahaha...tunggu masa jer nak amik balik koleksi2 buku tu..thanks la tolong jagakan my books tu...hahaha..

Suki Cida said...

hasra- Kena baca tahu jalan cerita baru best, kalau masuk tengah2 ni mmg susah nak faham... so advice baca la buku... heheh. Pasal N3 ke dua, diorg adik saya... penat macam manapun itu dah tanggungjawab saya... tak nak la apa-apa jadi di atas kecuaian sendiri, menyesal tak sudah nanti. N3 ke tiga, insya Allah, doa-doakan la ok.


13 may - peminat harry potter jugak ke? heheheh

Jay Baharin said...

gurau je comment kt atas tu...itu hadiah besday...cuma taun ni xde hadiah besday sbb HP series dah abis...hahaha

Suki Cida said...

jay - tahu tak pa... buruk siku... hahah thanks bro....