Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, August 24, 2008

Kau di paksa, aku memaksa...


Mata siapa ini? Main2 camera aku,kan.... ambik ko! Aku dah kata, aku uoload bagi semua org tengok...cube korang tengok, kot2 ada taik mata ke.... hahahah...

Ok itu iklan sekejap, bukan dari Nuffnang alrite....

Ambik ko tajuk blog aku pepagi ni... apa kes?!! Semalam nak upload tapi server Masya Allah lembab daa... kura2 pun kalau jalan gi Singapore aku rasa dah sampai Melaka dah ni... so celik je mata, terus ambik lappy tu teruskan cerita semalam...

Lappy aku sihat jer cume, aku ni bengap sikit nak guna Vista... konon-konon nak buat benda gempak la dalam laptop ni... nak susun koleksi lagu aku dalam Window player, hambik ko! Berterabur semua... dah jadi 2-3 file lagu aku bukak....adakah sbb program yang aku gune ni Vista menjadikan aku sengal tetiba buta IT?!!! Padahal kat opis, elok je aku buat... pelik-pelik.

Korang tahu je la...aku ni kalau nak sesuatu nak jam tu jugak... aku pun call Pak Arab... (yerlah since dia buat gempak Lappy aku, dah percaya la bakat dia tuh,kan...kan...). Nasiblah masa kejadia tu malam, kalau pagi dah lama aku seret dia jumpa aku suruh dia betulkan time tuh jugak... so semalam yakni sabtu, mamat ni lepas kerja dia ada Kelas Agama kat Shah Alam... baik la tu konon,,,, wakakak setan jugak dia ni! Aku suruh dia cancel jugak kelas dia tu... heheh alah dia pergi semua kelas agama kat Selangor, infact waktu belajar Yaman tu, aku rasa dah cukuplah ilmu di dada, kan...kan... kepala otak aku! Tapi bila tang gini aku dah tak peduli...so dia mmg jenis malas nak layan aku, so dia kata dia akan masuk lambat sikit kelas dia tuh... so dia kata dia akan dtg betulkan lappy aku la.... (alah malas nak layan konon... see the leg la... buat suara manja sikit ko dah lemah... ahahah,kan...kan...kan)

So aku jumpa kat umah aku, di sebabkan umah aku , mak aku dah buat opis dia ruang tamu tu... semalam lupa nak ambik gamba... dia menakluk ruang tamu, meja makan, dasyat tetiba lak mak aku tu gosok baju kat ruang tamu, kitaorg nak dduk pun kena halau.

So aku ke Jusco Bukit Tinggi.... ni peluang baik! Sbb aku lapar...suka tul buli Anak Arab ni....


Aku mmg jenis malas nak drive... so aku offer la drive sbb aku tahu dia penat dtg dr Pj semata nak layan kerenah gila aku ni... padan muka ko! Siapa suruh ko giler kat aku? Kan dah kena buli! Hahah aku suke!

Bukan itu je... aku buli dia bawak beg lappy aku... dia tak nak... sbb


Beg aku color Pink! Hahahah.. aku beliakkan mata, dia tak cakap banyak terus sarung beg tuh... Merunggut sikit je aku kecikkan mata aku, dia tarik muka masam....


Dah rupa Pak Arab yang jual Quran dengan Frame ayat2 kat tesco dengan Giant yek? Aku cukup tak berkenan rupa dia penuh dengan jambang ni semua... dia kata aku penyebab dia tak sempat bercukur,,, apa pulak Cak?!!! Dia kata tak sempat sbb sepanjang minggu dia bz...


Bukti kasih sayang tehadap seorg perempuan yang agak kejam... hahahah bawak beg aku tuh... nasib baik tak pinjam beg Pink menyala adik aku Didi.... mau menjerit guling2 ko kat situ... wakakak


Me with evil smile...
Gara-gara mulut dia yang tak insurance kata aku gemukkan, kena ajar sikit....gemuk yek... tak pa... ikut aku la gemuk ke apa... bagi perempuan yang tak dpt support dr BF... bole buli diorg macam aku buli mamat ni... tengah bulan macam ni, waktu duit tu cukup2 pakai tuk minggu ni, kita wajib suruh dia belanja kita makan kat tempat yang agak mahal nak makan tengah2 bulan ni...


Tekak aku nak makan SR...bau Noodle in Tom Yam dah bau dah ni!!!! Meh kita serangggg



Muka pak Arab yang very the Cuak.... padan muka ko!

Our Lunch and Drink



Both of us order Choc Ice Blande


Wahhhh suke...



Tom Yam Noodle... terliuq siot! Nak lagi...



Kalau dah darah daging tu Arab... pantang la order citarasa sendiri... Pak Arab order Rice with Ciken Kebab

Lepas makan aku biorkan dia buat Lappy aku... dia dah buat rumah sendiri dah ni... dia suruh aku order kek... alang2 nak bangga jadi gumuks,kan..lagi pun aku dok kacau dia... dah la dia lambat gi kelas...nak umpan aku duduk diam2 la konon....cit!



Tekun... yang tak tahan bila....



Siap bersila tuh...

Lepas tu aku kena marah dengan dia sbb macam sakai... heheh dokambik gambo,,, biorlah kan... ko pun suke aku paste muka ko kat Blog... kan..kan..kan...

We all lepak SR sampai kul 3.45 petang... sjer lengahkan masa tak bagi dia gi kelas... heheh tapi dia ni pelajar cemerlang... nak jugak gi walaupun kelas tu macam ceramah je... bukan ambik test ke apa... boring... dia suruh aku gi kelas tu supaya aku beriman sikit... hahah biau la,kan....

Tangan yang membetulkan lappy aku dan membayar lunch sebanyak RM 54 hinggit!
Thanks youeeee... i like!

Oh aku patut jumpa Cik Hasra...sian dia merayap sorang-sorang semalam... ingat lepas jumpa pak arab terus nak jumpa dia... di sebab kereta pak arab park kat umah aku, aku balik je mak dengan ayah aku dah sedia nak kuar... dia suruh aku jaga kucing... ingat aku mak kucing ke, wakakak sori cik Hasra yek...





Sekian laporan tuk semalam Cinco Dancer

No comments: