Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 7, 2008

Dah buat umah sendiri

Aksi kami buat KLIA macam umah kami sendiri... muka semua dah tak tahu malu dah... wakakaka

Hery selalu buat aksi yang "subal"! Terpaksa Din bukak beg dia sbb diorg dah tersalah charge laptop... lawak tul time ni...

Siap bersila duduk main laptop! KLIA wireless superb ok! Harry gilo upload ceriter Akukah tanggang dengan kekasihku seru... apa-apa aje...

Naufal Faris leka bila Herry bukak citer Ultraman Taro dalam You tube... makin la KLIA jadi tayangan amal... uhuhuh

Menyambut, meniup lilin kat kedai makan di balai berlepas... hahaha... kalau KLIA terbakar, it my family u all should blame ok...

By buy drink, we all buat party kat situ... kihkihkih...

Ni dalm surau... im the only one yang tak sopan... bole? Aku nekat kalau kena halau harus aku sound jerk... heheh dah salah lagi nak sound org... tak hormat surau... tapi bukan aku bogel... yang lain pun bukak tudung, siap ada bukak kain baju kurung lagi,kan,...kan...kan... jadi apa bezanya?

Ni mak aku temankan aku bersoleh sat lepas solat magrib :)

Sememangnya kami buat KLIA tu bapak kami punya....

Post- Mortem,kasi lapor

No comments: