Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 18, 2008

Maternity Blouse

Lepas beli kasut, aku beli baju mengandung adik aku... haizzzzz nak gelak rasa...

Body i,kan maintain jerk,kan... hahahah (Sila muntah u all!!!)...aku gi la cari baju mengandung dia. Apa yek nama jenama under Padini tu? Lupa... aku bukan ibu mengandung... so tak ambik port pasal baju tu...Miki Maternity kot...

Aku tanya sales gurl tu baju formal tuk ke opis, belum aku habis dia potong cakap aku...

"This is for maternity woman..." Takkan aku giler,kan nak beli suka2... aku pun nampak patung tu perot boyot...

"I know... im looking for my Sister..." Than baru dia layan...

Sebenarnya you all, aku tak minat sangat potongan baju yang aku pilih tu... heheh since dia nak pakai tuk gi opis, so ikut je la... kuikuikui... i minat yang tak ada lengan semua... akakakak....

Chip! Tak suke pun ko kena suke ok!







The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Ayen Giggs said...

xpelaa memule ni belajar2 beli yg org punye dulu nanti klu dah 'ehem2'nanti senang,hahaha...

Suki Cida said...

ayen- hahaha tah bile la agaknya tu... kawin pun tak lagi... kihkihkih...kalau sendiri punya senang sikit nak beli... mana berkenan ambik,kan... belikan org tang susah sikit ni :)