Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 7, 2008

duit! duit!

Well... aku ambik duit kat pejabat post kat Jusco.... MOTIP?!! uhuhu leh cuci mata tengok barang-barang baru...

Cik Tipah dia ghisau anak dia maklumlah jauh dari dia... mana kitaorg biasa jauh dari mak ni... walaupun pindah kat KL je tapi terasa oooo...

Sbb tu mak aku ni dia lebih concern dari adik aku. Nak beli itu ini tuk umah baru si Pidah... Sabtu ni nak bermalam kat sana. Mak aku dah siap pikir nak masak menu apa sabtu ni. Cayalah ibu...masak sedap2 yek.Harap2 la kan ada line broadband kat sana,kan? Boleh on line.. muahahah....

Selalu macam tu,kan... kalau kita tak ada urusan kat situ, tak ramai pun org... tapi tang kita ada urusan, boleh tahan jugaklah ramainya.Sakit hati tul,kan?!

No ekor! Sila ambik dan beli sekarang... untung2 tak dpt! Muahahah

Sambil menunggu, kita isi borang kuar duit... beriban ni mak aku nak kuar... berapa riban ibu?! Lariksss....

Ok aku malas nak snap apa yang berlaku kat pejabat pos.... sememangnya menyakitkan hati, sbb mereka2 kat kaunter tu macam bodos sikit sbb kerja lembab, mulut bukan main lagi cepat berbual! Mengakibatkan aku lambat ok!

Bayangkan satu jam tuk 13 org! Hangin aku... terhegeh2!

Selesai urusan di pejabat pos dlm pukul 12... perut ku yang muncit ni minta di isi. So tekak nak makan KFC... kalau nak makan kat situ mmg tak sempatla,kan? Sbb aku masuk kerja kul 1... nak makan kat umah pun tak sempat. Kang makan opis takkan yang lain nak ambik bau je... so aku call opis tanya siapa nak aku belikan... makan ramai2 seronok ok! Tapi aku BELIkan je.... bukan belanja ok!

So aku belikan ibu dinner plate and snack plate for aku dengan akak lynn dengan May... lepas beli terus aku anto mak aku balik umah....

... Lunch KFC, ibu masak petang ajo...

Happy yek ibu.... ngeh...ngeh...ngeh...

... Tunggu ibu masuk umah, yerlahkan bahaya sekarang ni...

... Ok dah tengok ibu masuk, baru gerak gi opis :)...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Me, Mrs Taj said...

mmg tak suka g pejabat pos klu org kat kaunter tu layan mcm tahik ayam!! rs nk cekik2 org itu!!

ღ lienurulz ღ said...

mkn KFC..uff..!!lama xpekena..

Suki Cida said...

Mrs Taj
Hahah jom kita bunuh diorg ramai2
lembab ubi kalau buat kerja

Nurulz
Alah siannya... nak akak hantar hong kong nurul?