Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, November 26, 2008

Malas ke mengada2?

Perhatikan apa yang mak aku buat tu...


*
*
*
*
*
*
Ngeh...ngeh...ngeh...


Yah... aku malas nak kopek mengopek ni... kalau ada suami harus dia yang kopekkan... kan yang? Wakakak tetiba.... kena terajang aku baling je limau tu... hahaha... Insya Allahkan...

Me : Ibu... nak satu...kopekkan....

..Sambil buat muke kesian...

Ibu : Mengada la ko ni!

Aku tersenyum riang.... kamu....kamu... sila jeles.... hahahah.... nak2 budak yang tinggal kay Prima Pelangi tu... hahah sila lihat ibumu memanjakan aku...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Anonymous said...

cis.. teringat dulu mak limah suapkan aku.. bertambah sedap nasi bila dia suap tau...
-ZY