Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 21, 2008

Uniq ke?

Look at this Phonekan, aku jadi pelik ok... asal phone dia nampak lain? Kelakor... adakah fon ni fon tahun 80an? ada lagi org pakai... actually fon bilik opis aku pun pakai yang macam ni punya tapi version baru la... ni nampak lamakan... tapi selalu fon macam ni mmg tahan lama... kalau jatuh 18 kali pun ok je... tapi cube fon aku tu jatuh, sekejapan bengong ok! Sound tak ada la, bunyi cengkerek la, kang tetiba lak speaker on sendiri... hahah... lain dah tu....

Sajer je ambik... aku ke opis Hamba Allah ni, sementara tunggu dia solat, aku terperasan fon ni... atau mingkin color dia yang buat dia uniq? setahu aku fon baru semua puteh... tak tahu la... opis korang macammana lak?! Heheheh

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Hasra_Razali said...

Ehem..ehem...hamba Allah mana la tu yer...{ehem..ehemm..tiba2 sakit tekak la pulak...~kenyit mata kt cida} :p

ღ lienurulz ღ said...

sape la hamba allah yg dimaksudkan tu ye..
nilai sentimental tu kak..
sbb tu masih elok terletak..:p

Deqna said...

mesti hasra nye tipon... ..kan? kan?

Suki Cida said...

Hasra
Org sakit tekak kena diam tak leh banyak cakap

Nurulz
Hahah... aah la... siapa je hamba Allah tu. Anyway selagi tak rosak tu, selagi tu la boleh gune.

Deqna
Hahah...betul la tu... sakit tersedak je.muahaha