Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, December 13, 2008

The Red kebaya...

Sajer gedik nak pakai kebayakan...ni kira kali pertama aku pakai kebaya... baju ni aku beli lama dan aku boleh kira berapa kali aku pakai baju ni... sbb tu kalau raya di nasihatkan supaya pakai baju kurung sahaja... kalau lain fashion dr baju kurung mmg buat koleksi la dalam almari... since baju aku banyak Pidah dah rembat! Woit mak ngah... pulangkan baju2 kurung ku! maka baju ini telah menarik perhatian aku... muahaha... tu pun termenung 15 minit... berani pakai ke tidak... ^-^

Hari jumaat je aku pakai baju kurung... itu pun mak aku la yang suruhkan... so oklah since aku ni mmg lemah nak pakai baju kurung sbb aku rasa pergerakkan aku macam terbatas gitukan... kebaya lagi la... so tak pa cube la... mesti Ibu Vangga aku pakai kebaya...

Ok muke pagi yang sangat pucat... aku mmg tak make up gi kerja... sori buang masa je, rambut ku perlu di touch up ni! Kambing tul la... tention mak cik tengok kerinting2 ni... tak soke!

Hahah lawak tul la... amacam potongan badan ku? Cantik? Menarik? Yer sila muntah hijau semua yek... hahah...

Erm fail!What the hack of you mak long?! Sori yek gambar alah2 sewel tetiba mak aku kata aku tantik pakai baju kebaya... hahah sila ke toilet semua, jangan muntah di hadapan Pc anda...mcm ni aner tantik! eshhh cik tipah ni.... Ok ok posing baikkkkk punya....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ok dah posing sesopan mungkin... anak siapa ni?! Sila mengaku...
*besarkan mata pandang Encik Rusli*

Actually not bad jugak pakai baju kebaya ni... sbb hari ni aku berjalan dengan sopan satun penuh kesusilaan, awwwww...


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

ღ lienurulz ღ said...

"siapa bilang gadis melayu xmenawan..
"tak menarik hati..tiada memikat..!!chewwah!!

mmg sesuwai la dgn gadis berkebaya merah ni ha..

mmg shantek!!:D

iKHMAR said...

setuju banget sama comment di ats ini!!

Abe Zam..
sila melekat di pc anda time tengok gadis berkebaya merah ini!!

Huhuhu..
sungguh cun,+ meletop-letop!!!

Sang Lelabah said...

Haaa...Cantik pun berkebaya merah!
Tau je i suke merah kan? hehe
Beautiful.. absolutely beautiful!

Suki Cida said...

nurulz
wakaka... yer ke? timer kasih

Ikhmar
hahah abang zam harus ambik tunjuk kat mak dia...hahaha... lariksss...

Sang lelabah (sayangku)
aah la... tegok merah teeingat you... heheh... miss u darling:-*

Suri said...

hamboi hamboiiii.... kemain nyer cantik... mcm nak gi majlis kawin. hehehee

Suki Cida said...

Suri
Ha! sbb tu aku tak suke nak pakai baju kebaya.. macamnak gi majlis kawinkan? hahah