Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, December 15, 2008

Serba salah yek

Aku rasa aku dah buat dia sakit hati secara tak langsung! Erm... what i did is wrong... tapi aku tak ada niat nak sembunyikan apa pun dari dia... *Blink Blink*

Im hurt when ever he talk bout her.... tapi aku sedap je berceritakan... tapi dia tak adalah tunjuk marah, merajuk pun tak... tapi hati mcm tak sedapkan...

Aku over yek?! Tampo aku laju2 semua... jahat! bila pikir mmg la nak update dia je,kan... tak nak sorok2.... tapi kalau buat hati terluka tak elokkan? Some more dia lak tak tunjuk....

Dia...dia... cakap je la Zamani! ahak! poyo...

Ok janji wont talk anything bout him anymore atau pekara yang sewaktu dengannya...what is past is past... kita pikir future... im ur wife u my husband... hahahah poyo! kalau u tak selesa just tell me yeh yang....sian dia... makan hati lak nanti... siapa susah? akak jugak....

I only love him! No others.... ~lalalal ayat tak leh bla.... bla la ko suki cida...uhuhu~

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Sang Lelabah said...

I'm hurt...honestly, i'm not.
Stop worrying too much k.
I ok je.
Cuma today memang cam xde mood nak keje..bosan..rasa cam nak blah je dar ofis ni.
not becoz of u.. so jgn salah faham/terasa.
I x kisah u citer pasal ur ex.. sometime kite kena/tpaksa citer or sebut about our ex coz citer yg kita nak sampaikan ade org tu in the story..kan? so.. i x kisah pun.

iKHMAR said...

Jagalah hati...
=)