Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 16, 2008

Tak bisa memilihmu.....

Menjawab segala persoalan kenapa, dan mengapa... what i had is enuff already... jangan tanya kenapa dan sbb apa aku pilih jalan ini sbb aku rasa kau sendiri dah tahu apa jawapannya... stop bother me and pray for my happiness... kalau takat nak tegur nak menyakitkan ati, nak perli2, pls DONT! Sorry if what i did hurt you...




Telah jauh terpisah,
diriku dan dirimu,
Dalam ruang dan waktu,
Sendiriku jalani sepiku,
Tanpa dirimu,
Resahku tanpa hadirmu,
Sungguh berat hatiku untuk merasakannya

Salahku mencintai dirinya saat jauhku terpisah Darimu,
Dan hadirnya menyentuh hatiku,
Untuk cintainya,
Hatiku pun inginkannya,
Hingga runtuh setiaku kepada dirimu

Kusakiti hatimu yang tulus mencintaiku….

Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena kuterhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya…
(terhanyut jiwa ini, terjatuh dihatinya)


Anyway aku tak menyesal dengan apa yang aku buat... like Bunny always told me "Make yourself happy sbb tak ada org akan buat kita happy selain diri kita" which is true... I know im not happy but still holding on...untuk apa? untuk gembirakan ati org lain?

Im happy with him now, Alhamdulilla...aku tak pernah rasa setenang ini, selega ini... Tuhan je tahu perasaan aku selama ini... i guess you all pun tahu apa... dan tak perlulah kamu nak meminta maaf, halal makan minum all that... sbb apa yang aku buat tu semua dah aku halalkan, aku maafkan... and im sori to hurt you... aku doakan semoga perkahwinan kamu on this CNY berjalan dengan lancar ok....



The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

6 comments:

MahaSayang said...

cida..aku betul2 harap ko teguh pendirian...jangan pandang belakang lagi..ok!

Suki Cida said...

Mahasayang
Never! i love him and nothing cant change that... Zamani is all i need :)dont worry... no turning back!

Hasra_Razali said...

Insya allah....semoga perasaan itu terus mekar dan dikekalkan smpai ke akhir, amiin...

Deqna said...

Ikut rasa hati. Kadang2 kita memang kena fikirkan diri sendiri... kita berhak menentukan hidup kita:)

Anonymous said...

aku nak tgk sgt gmbr org tu kahwin dis CNY... -ZY

Suki Cida said...

Hasra
amin =)) thanks hasra

Deqna
Yup... in order to gain something we had to let go somethingkan...yang penting hati dan perasaan sendirikan deqna

Zy
Hang nak buat apa gamba kawin dia? hahah nak frame letak umah Hang?Gamba tunang aku tak nak request ke CNY ni? hahah berkat sikit Petom muke ku... wahhh gitu :P