Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, December 24, 2008

Zamani sakit

Zamani sepatutnya balik Shah Alam ari ni...dia plan nak balik malam sbb dia half day ari ni... TAPI.... ada tapi... dia tak sihat 2 hari yang lepas... aku mmg dah agak dah, kalau dia tak jaga baik tentu melarat... so tadi dia call...dia tanya aku kat mana... tapi suara dia... ambik ko! Lebih teruk dr sebelumnya...

Erm... susah hati la pulak jadinya... so i ask him to take rest sbb dia balik sorg... drive jauh2... tapi korang tahu je la... ok korang pun tak tahu aku pun tak mention... dia seorg lelaki yang degil... kalau org kata aku degil... dia lagi degil dr aku... eeee kecik je aku tengok dia tau... gigit nak Zamani!!!! kalau aku cakap sepatah.... beribu patah dia jawab... aku rasa dia tak tahu macammana kita risau kat sini... sakit la pulak...

Aku dah warning dia , jangan minum ais... di sebabkan fav air dia Teh O AIS limau... dia tetap degil... belakang aku dah degil... kalau depan aku ko degil awas kau...see sekarang makin teruk... siapa susah sekarang? biasalah kalau org sakit mud swing! nak marah je... cakap sikit dah bingit... biarlah... asal aku tahu dia akan balik...

Get well soon dear...risaunya.... whaaaaa rasa nak gi Penang jekan... ambik dia... hurmmmm

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

11 comments:

iKHMAR said...

Aiseymen...
tu la abg Zam.Sape suroh degil2? kan dah tambah terok...Abg Zam dgr je ckp kak Suki Cida tu, grenti sihat + ceria je selalu..Wakaka!

Eh???
Apsal iKHMAR ckp kat cni...?
Patutnye kat blog abg Zam la kan...=p

en_me said...

ammvoiii, nak geget geget one uolllsssss.. ehehe, salammmz

Suki Cida said...

ikhmar
dia tak sayang kak cida... sbb tu dia degil...nak dok lelama kat penang tu... heheh... tak pa... bagi dia dok sana puas2...

en_me
Salam...ziarah la selalu... hahah...cakap je nak geget... heheh

Deqna said...

takpe cida, kita bising2 pun utk derang gak... itu bermakna kita concern kat mereka.. tapi sekang ni musim kot... saya sekang pun tgh batuk2 nie..

Anonymous said...

akk g jek amik dia kt penang tu,br dia rs terharu..=)

moga dia cepat sembuh..

Sang Lelabah said...

Degil? Mmg i degil..hmuahaaahhhaa.. ;p
Ok..mmg salah i. ampun tuanku!
hehehe

Suki Cida said...

deqna
alahai siannya deqna batuk jgak ke? tu la kot musim... tapi sang lelabah antibodi dia mmg tak kuat... senang dapat penyakit...muahahah larikkkkssss

Nemo
Tu lakan... tapi tak tahu jalan... ada jugak ke mana2 akak sesat... heheheh

Sang lelabah
tahu pun... piat telinga nak? patik maapkan tuan hamba... jangan noty2 yek... luv u

ღ lienurulz ღ said...

kak cida..rasa mcm lama gila nurul xmasuk blog akak nih..

rindu nak baca citer2 akak..huhu

dah oke belum cik abe tuh..?!
harap dah sihat..

Suki Cida said...

nurul
tu la lama tak nampak nurul drop coment... akak bz la dik... banyak blog tak terjah lagi... abang zam ok...nampak sihat sikit alhamdulilla... cume tu la, kekadang batuk sikit2 nak manja2 gitu... hahaha

Anonymous said...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

Anonymous said...

Although from different places, but this perception is consistent, which is relatively rare point!