Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, January 19, 2009

Fever....

Minggu ini adalah minggu terakhir aku menyambut "my bachelor week".... wahhhh macam tak percaya... next week aku jadi milik org tu... so mata tak leh nak kenyet-kenyet... cakap pun tak leh nak gedik-gedik... hahahah.... yer ke? gedik ke aku? So any request goin out semua aku dah tak layan dah.... puiiii layan ke selama ni? Hahah kalau layan tak la aku tunggu macam ni punya lama.... ngeh ngeh ngeh

But... this morning!

Badan aku sakit-sakit...

Tekak aku perit...

Badan ku panas....

Yesterday goin out dengan Zamani... dia yang cakap tangan aku sejuk tapi badan aku panas.... but still tak rasa apa-apa... cik abang ada maaa.... sakit kritikal pun okkan...

Lepas hantar Zamani balik je... kuar simpang umah dia je... aku dah rasa letih semacam la... balik mandi terus deboooommm atas katil... tak sedar diri...

Pagi bangun, sepatutnya hantar Didi gi sekolah... tapi lemah semacam je bangun tidokan.... what telah happen?

Cittttt fever.... shoooooo go away... nak serang pun lepas aku tunang ok...

I need rest... badan letih... muke aku pun macam apa je... adios!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

Anonymous said...

alahai akak..
dmm nak btunang ke..
moga sihat cpt ye..
nnt muka tak berseri pulak..:]

iKHMAR said...

get well soon... =)

Anonymous said...

siannya..demam ek?
jgn lupa mkn ubat k..
take care..:)