Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, January 7, 2009

Mimpi

Lately aku asik mimpi buruk je tau... tak suke! Mengarut!
Rasa dah seminggu lebih jugak la... and setiap kali aku terjaga kul 5 lebih...paksa diri tuk bangun oooo... sbb tak suke mimpi gitu...Aku mimpi engagement aku cancel je... Zamani buat hal la, Zamani balik dengan ex la ... Zamani ada perempuan lain la... mengarut kan...org tu relex je...

ker semua org nak tunang mimpi macam ni? hahah mana gi mimpi ular belit je tanda org nak tunang/kawin? tak ada la pulakkan... wakakak... sebelum ni (waktu nak ambik keputusan nak kawin) dok mimpi ular kejar la, ular patuk la, ular belit la... siap mimpi ular sawa telan aku lagi... ahahah jauh jodo aku bukan main dekat... ni dah dekat tak adalak mimpi....

Muahahah.... actually aku bosan ni... hehee... hari ni macam tak nak ambik Zamani balik kerjakan... tapikan... hati ni macam...macam... hehehe biasalah... aduhhh tak leh jadi ni... nak ambik jugak ar... heheheh... janji dapt jumpa dia kejap pun jadilahkan... eee gedik!

Sila abaikan muke aku yang macam....macam....tah... tembam pastu rambut flat! Tapir lagi lawa! Mencik... so apa kesah? blog akukan.... biau ler kan.... bluek


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

7 comments:

ღ lienurulz ღ said...

jelingan manja dr cik abe utk buah hati terchenta..uhuk..uhuk..

iKHMAR said...

Erk..
hehehe.dah puas iKHMAR cari tapir berambut..,tp x jumpe2 pon...Hahaha. CuMeL la kak SUki Cida tu....=)

Sang Lelabah said...

Ayg,
itu tandanya...pic2 u yg i snap akan kuar x lama lagi...wakakakaa.. lariks!

Suki Cida said...

nurul
hahah yer ke? sweet eh jelingan tu... itu yang buat akak jatuh chinta... bluekkk

Ikhmar
engok tul2... kalau tak nampak alamat!!!! heheheh cumel ke? mengarut je... lebo la muke akak, tak suke :(

Sang Lelabah
Tak ada kena mengena!!!!! tak mo la b...plssss *buat muke kesian*

Suraya said...

ha... lagi sekali ko dpt mimpi mcm ni, ko bgtau aku eh? senang aku nak cubit ko nanti.

Deqna said...

gambar apa yg sang lelabah tu nak letak? letaklah nak tgk... hehe

Suki Cida said...

SUPERSTAR
Hahah... bukan salah aku... mimpi tu yang mai waktu aku tido... cubit je tau jangan pukul...

Deqna
Jangan layan sang lelabah... suke nak menyakat... ahahah...