Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, February 2, 2009

Bad dream

Erm... mimpi buruk lagi... menakutkan sehingga aku dok terpikir2 apa maksud di sebalik mimpi aku tu...

"Aku pakai telekong with a few ppl... masuk ke satu tempat yang aku sendiri tak tahu... nak kata kapal terbang, kecik sangat... macam bilik kosong yang kecik... barisan hujung kiri dan kanan tempat duduk.Tengah2 penumpang baring... and me baring sebelah perempuan just me and her je... bual2... tetiba toleh ada org menolak jenazah... and ada org suruh kami bangun sbb nak masukkan jenazah tu..."

Aku terus terbangun... it 730... aku tak tahu apa makna mimpi tu... tapi seramkan?

Minta jauh kalau itu ada berkaitan dengan kematian.... :(


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

Suraya said...

aku tak la pandai bab mimpi
tapi aku rasa cam takde opape kot?
selalu yg betul tu kalau ko terjaga before azan subuh sebelum kul 6 pagi.. jgn fikir sgt lah.. ok dear?

Suki Cida said...

Superstar
Tu la... seram aku tengok jenazah tu... tapi tak insap jugak...hahah