Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, February 22, 2009

Oh tidak!

Zamani merengek nak potong rambut... aku malas nak halang2... sbb Zamani bukan jenis nak dengar cakap.... dia lagi keras kepala dr aku ok... so benda yang boleh buat gaduh ni aku malas nak cari... so oklah... dia nak potong...

Dia kuar dr kedai aku tengokkkkkk dia botak! Waaaaaaa....sangat tak bagus!

TAPI....

Im ok with it... sbb waktu dia dekat Penang, and waktu kita cinta tru YM tu, dia hantar banyak gambar botak, so aku tak ada problem tentang tu la...mak aku semua satu umah cakap dia comel?!!! comel ke? Aku tengok dia macam budak jahat je la... ahak!

Erm kepala dah ringan, makin ringan la otak dia nak jadi notykan? betul tak b?!!!!

*Evil Smile*

~ada je la yang dia nak buat,kan Ana Norzamani, noty boy!~

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

2 comments:

iKHMAR said...

Wawawa..
abg butak!! Hehehe~

Suraya said...

ha ye baguslah. dia leh geng sama suami ku!