Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, February 18, 2009

Tah apa-apa ajer....

Sajer nak kongsi cerita la... boring ni...

Actually aku dengan Zamani selisih faham last week... 3 hari tak bual... tak sms... masing2 dengan ego masing2... so both family macam risau sbb agak ajaib kita tak kuar... mak aku bising, mak Zamani pun bising... pastu tepikir jugak, diorg ni tak suke ke kita org stay umah? Aku dengan keras kepala aku, Zamani dengan Keras ati dia....


Apa pun we all dah berbaik dah... cume semalam berbual dengan Zamani tru fon... laki aku tu biasalahkan....


Zamani :- Ayang nanti jangan lupa minta manual book dr mak cu
Aku pun macam pelik jugak... manual book apa?

Aku : Manual book tuk apa?

Zamani : Manual book macammana nak handle suami macam I dengan Pak cu... confirm mak cu ada....

Yup... Muke dah sama. Perangai lebih kurang je... suke menyakat akukan... kalau cakap sepatah, berpatah2 dia jawab balik...loyar buruk lak tuh... sama je dengan pak cu tukan... kalau dia bercerita, hati2.. dlm 10 tak satu pun dia cakap betul... tak percaya 10 cakap dia pun tak pa.... hahaha, so sumetime agak susah bagi aku nak bezakan Zamani cakap betul ke atau dia gurau! time happy la... sometime aku rasa nak bagi dia ubat tido ke apa ke, sbb terlalu banyak celoteh... hahaha giler apa... sajer je... *drama mesti lebih*

Pastu second topic... *Mud suasana romentik la*

Zamani : Bla...bla...bla.... Ayang jangan ignore B macam hari tu eh... siksa ok...

Wahhhh aku senyum gediklahkan *Pintal2 rambut* Vangga la dia tersiksa

Zamani : Sangat tersiksa... hidup i tak lengkap rasa.... sangat tak lengkap kalau SATU HARI TAK KACAU YOU!

Lepas tu dia gelak syaitonnnn.... terbakar aku rasa...

Hahaha... tah apa-apa je...terpikir jugak sekarang... email dia, YM dia, segala kata2 manis dia dulu tu, ayat je ke? atau seyes luahan hati dia? errrrmmmmm musykil musykil....


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

4 comments:

Sang Lelabah said...

everything i type, said, sent via email, ym etc..all are trully from my heart.. bukan setakat ayat je, ok.

tapi seyes...
TAK LENGKAP HIDUP KU INI IF TAK KACO U 1 HARI...huahuahuahuahuaaa...
:P

Suki Cida said...

Sang lelabah
:) *ok senyum sampai ke telinga* thanks you sayang... tak pa kacau i je ok, jangan kacau org lain sudah... luv you

MahaSayang said...

bagus sgt dah tu...mmg serasi la korang ni...org lelaki ni mmg suka nyakat...ape kata ko lak sakat / kaco dia...tgk mcm mana...?

Suki Cida said...

mahasayang
Serasi eh... hahaha.... tu la dia tak leh, kang dia merajuk... wakakak sangat susah hati beta nanti