Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 4, 2009

Happy birthday Aisyah

Ok short entry... short tapi sempat jugak ok cari gambar, resaiz and siap dpt lagu lagi.... tepuk tangan tuk Suki cida!!!! Zamani pun dah bunyik... "Ayang ni dok mengadu banyak kerja kat opis, tapi entry sentiasa update... " Ngeh ngeh ngeh.... biasalah... binik u ni... tak kenal lagi ke?



Anyway... just wanna wish this little gurl Happy Birthday... bakal anak buah aku...lalalal... ha! Tampo mulut yang kata aku nak mengampu tu kan... family dia tak tahu pun blog ni ok... so kalau mengampu pun aku ampu laki aku je... kan b kan kan kan?dia je baca blog aku ni... bluek!

Nak belikan apa tuk Aisyah yek *kelip2 mata kat Zamani*

Org kata sambil menyelam kita minum air... beli tuk anak buah selit sekali barang sendiri... ahak!Ok aku dah melalut dah ni....

So Aisyah Darling...


Auntie and Pak Long wish you happy birthday... semoga Aisyah jadi kakak yang baik, anak yang soleha...

Hehehe tiga tahun da biasa2kan pakai tudung... aku relex lagi terdedah sana sinikan... Aisyah jangan jadi auntie eh... muakssss sayang Aisyah

NOTA KEPALA :- Wish on behalf Zamani yang confirm tak ada masa nak update blog sendirikan? heheh blog dia bersawang dah boleh jadi rumah hantu dah aku rasa... heheheh....

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

3 comments:

farrah said...

Tiba-tiba rasa sayu dengar lagu Happy Birthday ni huhu ntahapa2 emo tak tentu pasal ;p

Deqna said...

oklah tu cida.. walaupun bz sesado blog tidak dilupakan.. jgn cam saya.. bila mls jer blog mesti bersawang.... nway Happy birthday to ur bakal anak buah ittew.. jgn lupa beli hadiah tuk dia yer..

Suki Cida said...

Anonymous
Kenapa sedih... lagu birthday kena ceria la awak... birthday awak jugak ke ari ni?! ceria2... tak mo sedih2 ok

Deqna
Oh pasti tak lupa... blog ni dah kira diary saya deqna... kena jaga and update selalu... ada je cerita merapu saya nak tulis