Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, March 11, 2009

Little Rayyan Khenhaizi

Ni nak marah ni!!!! Puan Rafidah Rusli sila bukak blog sendiri... abadikan cerita kamu di sinun... CHEWAHHH EMOSI NI... E

Agak tention bila org tanya "wei bila nak update cerita Rayyan.... wei mana gamba terbaru Rayyan... wei apa cerita terbaru Rayyan..." Rayyan kalau kamu pandai membaca, sila buat blog sendiri... hahah blog mak long cerita mak long yang oiiii.... wei mak dia pun selera beso.... "Along, ko tak cerita pasal Rayyan kat blog ko?" Ushhhhh.... very the best question! muahahah...
Tak la... ada cerita, ada je gamba... cume kemalasan... heheh. Maklumlah bz dengan ehem ehem...
Oklah bagi tatapan sedara2 mara ku yang mengikuti blog aku,kan?! ambik!!! tenung la puas2 muke Rayyan...

Rayyan kerja dia tido, nangis, menyusu... kuat merajuk tul! ikut siapa la ni... very the sensitip... cis! atuk nenek dia kata ikut aku... emo tak sudah. Lambat sikit melalak... lambat sikit naik hangin!aku pulak di salahkan... aku tak ada kena mengena ok!!! tapi tang dia senyap tu makna dia tido la tu... tu aku rasa perangai terkenan pak long dia tak pun tok cu dia... hanya mereka berdua sahaja kalau senyap makna tido la tu... kalau berjaga, mmg pening kepala... tak gitu?!

Ok... saksikan adegan Rayyan... alah tak banyak mana pun... sbb macam aku cakap kerja dia tido je... heheh bangun, isap susu... main lebih kurang... muke garang giler... cewahhhh... kalau tengok org kening kerut ingat hansem ke ha?!!! budak busuk! Heheheh larikkkssss.... kang mama papa dia baling aku kerusi lak nanti... heheh...







Harap anda terhibur... hehehe

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-

1 comment:

Suraya said...

macam anak cina! cute giler!!!!