Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, April 10, 2009

He always prefer red

Fav kaler Zamani is Red... apa sahaja yang berwarna merah dia suka... sbb tu dia suke Liverpool... the red...kata dia dr kecik lagi. F1, dia sokong Ferrari coz they are also in Red! He like gurls wearing Red, coz he said they look sexy and outstanding... ermmm aku pulak suke hitam... heheh tu sbb masa depan pun samar2 tak nampak kaler kebahagian... bagi aku hitam elegent...awuuu.... lelaki yang pakai kaler gelap2 ni nampak hansem, smart and gah! Vah vah!


Tapi since dengan Zamani, tetiba suke merah,kan? No way im going let him see woman wearing red color... biar aku je pakai... ahak! *dush* mengadaz... dulu single boleh la... sekarang berani buat? Harus ku simbah kamu dengan cat merah! Ambik ko!
Kelmarin gi mamak... Zamani selalu isap rokok Pall mall yang biru tu... mesti dan wajib... tak tahu la sbb apa dia suke sangat, tapi dia sure akan beli tu. Tapi hari tu adalah pulak promotion kat kedai mamak... kitaorg tengah berjalan melengang cari meja. Zamani patah balik... ushhhh.... rokok dlm packing baru...and the color is RED!



Zamani :- B nak beli rokok...
Aku pun oklah... tengok dia bawak kat meja yang ni... suprise... first time aku tengok dia beli yang lain...
Aku :- Asal beli yang ni? Bukan biru ke selalu?
Zamani :- Aah saje je beli yang ni... tukar selera
Yer ke tukar selera... kalau kenal sehari dua boleh la... kalau dah 4 bulan ni ko dengan aku berkepit je tiap hari, aku pun boleh kenal ko macammana...
Aku :- Yer ke? bukan sbb kotak rokok ni merah? You mmg tak leh nampak thing in redkan?
Zamani gelak besar.... muahahah tak yah la nak kelentong ok!


Aku :- Flavor apa ni? Full bodies flavor? Rasa penuh tubuh? wakakaka... rasa apa? make sure rasa selepas mandi... kalau rasa sebelum mandi mesti masin-masin sbb penuh dengan peluh2... yukssss.... nak muntah...
Zamani kecikkan mata dia...
Zamani :- Ayang ni,kannnnnnnn....
Tahu pun ko geli... wakakaka... tapi tak jalan... kalau dah ketagih merokok, kat kotak tulis Full shit flavor pun dia tak kisah... muahahah *ampunnnnnnn bbbbbb* bluek!
Hahah.... isap la rokok tu banyak2kan....

Senyum sokmo dehhhh



The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: