Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, April 25, 2009

Without him....

Boring, bosan aku rasa this weekend... uh! Selalunya bila jumaat je dah tak tentu arah nak plan nak buat apa weekend. Tapi this is the first weekend alone ok! En Zamani ku ke PD sbb join Blogstar karnival selama 3 hari... Jumaat, Sabtu, Ahad.... sob sob... dia ajak aku, tapi aku kerja hari sabtu... so tak dapat la pergikan... so dia pergi dengan family dia...

Belum pergi dah terasa rindu... lorat! Mak aku kata tunggu time kawin, confirm bosan.... tak pedulik tu lepas kawin... ni belum kawin... kihkihkih...

Tapi dia sampai2 sana je, dia buat vedio call. Cakap dia dah sampai sana... sweet je kan... tahu pun tugas dan tanggungjawab dia... muaks muaks....

Pagi sabtu, aku kat opis dia buat vedio call lagi... tunjuk si Awie masuk pertandingan memancing... meriah jekan... cis! Kan best kalau gi sana....

And now aku blogging... buat pertama kalinya sejak bersama dengan en Zamani,weekend blogging? hahah ni kerja aku before aku jumpa dia... ahak!

Aku :- B, jangan berpanas..ayang tak nak b balik lepas tu mengudu sakit kepala la, sakit badan. You bukan leh panas sangat, kang sakit kepala... 2 minggu lagi nak kawin.

Zamani :- Ayang.... b sakit.... dtg sini la ambik B....

Wakakak... sangat macho minta aku dtg sanakan... sajer mengadas sbb dia tahu aku pantang dengar bila dia sakit.

Nak aku ambik tapi sampai sekarang tak call... happy tahap garban la tu... aku lak lepas ni, nak mengemas bilik... maklumlah 2 minggu lagi masuk roommate baru... wahhhh terlebih sudah... baju aku yang satu kontena tu nak pack bagi kat orang... sementara Zamani kat sana. Dia balik ini,heheheh faham faham je la... ada je kan alasan kitaorg cari nak jumpa... :p

Apa pun.... aku bosan... miss him so much! Cepat la ahad!!!!! hehehehe.....


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: