Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 11, 2009

Hubby turn bad mud today and Hyper Aisyah

Pagi ni kereta buat hal... boleh lak tak leh nak hidup... aku dah hangin da... Zamani pun boleh tahan la muke dah ketat... tak pernah2 la WKD buat hal begini rupo... boleh tak jangan rosak time tengah2 bulan ni???

Tetiba je ok... Alhamdulilla... aku risau jugak kenapa.... mungkin sbb kat luar je sepanjang malam... tapi ku malas nak bebel... bukan salah laki aku pun...kereta lama...

But after that Zamani masam muke... aku lak banyak cerita dia senyap je... jawab bila dia rasa perlu... kenapa la pulak?

Sampai and salam lebih kurang, dia terus gi opis... and me??? dah tak sedap ati... macam aku bagi tahu, Zamani kalau senyap must be something wrong...ku sms tak jawab... apa ke hei nya ni?

Lunch aku call, dia kata ada kerja...

Ku ulang soalan berkali2, tune sudah berubah... bunyik rimas ada... bunyik marah pun ada...

Aku tanya lagi... dia still jawab tak ada apa-apa... uh pantang sungguh org nak selindung2 ni!!!

Malas nak layan, ku pujuk ati...sob sob... kalau dia nak cakap kang dia cakap la... kan kan kan

10 min dia call balik...

baru nak cerita pasal budak opis dia... si Sharul... Si Linda... Si sesiapa la.... sian suami aku... tertekan sudah...tapi tak lupa tanya aku makan apa...

Yang tak best dia kata balik nanti dia citer la ful story... erm apa -apa la yang oiiii...

Stress eh... malam ni meh manja2 dengan i lak eh...teteeeeettttttt....

Hahaha ku teringat Aisyah dok kacau aku tido kat Kuantan... Mak long tido awal...


1. Dia tenung aku tido... sebijik pak long dia!!!! suke tenung bila ku tido... tahu la bini awak tido buruk... haisemen... ku bukak mata, dia senyum... and tanya... "Mak long tido eh???"


2. Pastu tah berapa minit... cuit2 aku... "Mak long... ooo Mak long..." Mata tak leh bukak...


3 . Than kacau lagi "Mak longgg... mak long nak susu tak?"


Hahahahah... cute eh... bila jadi geng macam tu la... time tu aku, ijat dengan che ta purak2 tak dengar... masing2 menjerit dlm hati ... tok mamaaa where are you.... kih kih kih gurau gurau... aku lak macam nak smack down kembar empat tu... budak tu tak tido sbb diorg tak tido... wakakak... kami dlm bilik tolak dia ke luar...yang luar tolak dia masuk dlm... mengikut cerita che ta dia suruh Aisyah gi kat luar lepas Aisyah tumpahkan air mineral kat bilik... heheheh...

Before aku tido... tengah mesyuarat agong dengan Che ta and Ijat dlm bilik, dia bz nak jadi blogger jugak aku rasa.... gune fon aku ambik gamba Aliya... wah not bad! Hasilnya??? adik lak model terhebat... bukan main tengok kak long bila kak long panggil "Aliyaaaa.... senyum senyum" Tapi adik tetap maintain muke ketat... ahahahah





Dan muke mak long yang tak berapa nak siap ni... ahak! tak pa ku letak je kat sini... ini la muke buruk ku... sbb Aisyah yang ambik... mak long letak je la... siap cakap lagi... "Eshhh cube diam-diam mak long..." Bole tahang baran jugak si kecik ni...


The Half Blood Princess
-With me,You'll Never Walk Alone-

No comments: