Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, March 24, 2008

Broke!

Pokai aku minggu ni. Well, satu penykit aku yang sukar nak ubat ialah berbelanja. I spent to much. Terutamanya kalau duitgaji ada 'Balen-balen'. Uh... bila dah beli baru nak menyesal, baru terpikir, asal pulak aku beli barang2 ni? Kalau makanan still ok kot, tapi ni beli baju.

Last saturday aku gi temankan adik aku buat facial muka. Memula malas nak pergi, so my sister cakap dia bayarkan sekali, so ni peluang terbaik! So pergi la.... than leps facial kita org gi Jusco, memula nawaitu hanya nak "look at shop's window" tapi ambik ko! Masuk, tarik barang, gi kaunter bayar! Itu adalah 4 cara mengeluarkan duit dari poket. Kalau tak ada duit, dah masuk 5 langkah iaitu cucuk duit kat ATM, masuk kedai, tarik barang, gi kaunter dan langkah terakhir bayar!

Uh... but anyway benda dah berlaku. Ini yang aku buat bila aku tengah bengang dengan org di sekeliling aku... kalau aku tengah ada problem je ni la aku buat, buang duit! Look what i bought that saturday.

I bought this blouse dengan harge RM 18.95 from SODA 70% off...

Baju for Naufal Fariz... anak sepupu aku. Tak boleh nak menahan diri bila tengok baju budak2 yang cute sekarang. The price is RM 69.90 and 50% discount from PADINI KIDS

Baju ni tuk Nazmi Faiz... si budak demuk tuh... geram tengok dia. Baju dia ni only 10% discount from RM 45.00... perh... tak ada warna hijau terpaksalah ambik yang ni.

The reason i bought this shirt for them is for my sister's wedding... The theme colour will be green. So sbb tuh aku beli. Tapi bila dah beli aku terpikir kejap... macam mana baju diorg lebih mahal dr aku? Heheheh... anyway tak pa la... dah beli pun, bukan selalu aku belikan diorg barang... love them so much!

No comments: