Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 2, 2008

Fatty Bom...Bom

Panic!!!Panic bila perut makin melebar.... punggung semakin naik sehinggakan seluar ku semua ku rasa ketat. Sila rujuk gambar di atas... Gambar di atas telah di ambil pada 31 Mar 2008 dan inilah gambar terbaru aku. Kalau di ambil pengukur, dan cuba ukur pipi aku yang comel... sama tak saiznya dengan pipi mak aku?

Tu gambar pipi.... gambar perut dengan pungkok takkan nak upload kat sini pulak... aku dah mula risau ni... jalan sikit je semput dan megah mengalahkan daki gunung. And the worst thing when my sister's friend call and said "Wei aku jumpa kakak ko kat mid Valley... mak aiii dia dah gemuk yek..." Agggghhhh tidak.... bila family kata may be boleh ingat diorg gurau. Tapi bila org luar cakap gitu... alamak! Need to do something before i can wear my mom's baju kurung.... whaaaa nak nangis.

No comments: