Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, April 2, 2008

Fitna

Filem pendek yang di tayangkan selama 15 minit ini telah menjadi isu rakyat di negara-negara Islam sedunia. Kerajaan Malaysia menentang hebat pengeluaran filem ini sekeras2nya. Tahniah pada PEMUDA UMNO yang berjaya menyerahkan surat bantahan tersebut di keduataan Belanda semalam.

Cerita yang KONON mengesahkan documentari mengenai kezaliman islam... dan setelah tengok cerita tu aku sendiri naik marah. So buat apa nak tengok lelama... babak satu je dah buat aku pikir Geert Wilders ni patutnya di tembak je dengan senapang gajah... tak pun letakkan bom dlm mulut dia biar berkecai....

Dia telah memetik ayat2 suci Al - Quran dan kaitankan dengan keganasan. Bukan itu sahaja di muatkan pula dengan bukti-bukti kononnya islam ini agama yang ganas dan semua umat islam melaksanakan penganasan terhadap "anjing-anjing" ini sebab tertulis dalam Al-quran...

Islam sendiri menolak keganasa, APA PASAL itu tak di keluarkan? Dan siapa dia untuk menilai dan mentafsir ayat2 tu mengikut kehendak dan keinginan diorg ni?

Subahana Allah....

Kekejaman di Iran dan Iraq tak pulak di tunjuk. Keganasan pihak Yahudi tak pulak di pertikaikan. Ada babak di mana diorg interview budak berusia 3 tahun. Menyoal dia nama dan agamanya... dan menayakan soalan "Kamu tahu apa maksud Yahudi?" Dan kanak2 tersebut menjawab "Mereka adalah Beruk dan Khinzir" ... (betul apa kalu mereka manusia, mereka tak akan sekejam itu) dan di tanya lagi "siapa yang memberitahu kamu?" dan budak tu pun jawablah.... dan di tanya lagi " Di mana?" Dan Kanak2 itu terus menjawab.

Soalnya, aku pun boleh buat macam tuh... ajar anak buah aku cakap bukan2 than role filem... Silap2 anak Yahudi mana dia ambik cakap org Islam.

Filem ini perlu di hapuskan! Tindakkan negara-negara Islam adalah sangat wajar! Boikot negara mereka seperti mana kita boikot Israel.

No comments: