Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, May 23, 2008

Seribu kali sayang -iklim

Aku balik umah jap waktu lunch ada benda nak uruskan... penat gile, Zuhur pun tak solat lagi... leceh la kalau time ni nak Solat... diorg ni kuar masuk...

Apa ke hal lagu Iklim ni? Aku dengar waktu nak balik opis tadi... Dengar lagu ni... tahlah tak usah di kenang, tapi aku nak jugak kongsi... pernah dengar lagu tu,kan? Ni aku ubah sikit... boleh la, kena jugak la dengan aku.... jom tengok dan huraikan :)

Berdosakah diriku?
Terpaksa melepaskan?
CintaKU yang serapuh?
Dahan nan kering usang


Yang akhirnya kan patah
Terhempa gemeretap
Oh sungguh memilukan
Tak dapat ku bayangkan

Seribu kali sayang
Sangkaku kan ke mati
Cerita kasih kita
Rupanya seketika
Setelah merelakan
Setelah KU bisikkan
Segugus janji-janji
Tergamak KU mungkiri

Apakah sebenar yang terjadi?
Hingga KU bersikap demikian
Sedangkan kau
Sesungguhnya percaya
Kasihku tak berbelah bagi


Aduhai
Tak sanggup ku kenangkan
Semua telah nyata
CintaKU gurauan
Datang dan hilang
Semahu hatiKU
Itulah falsafah
Pegangan cintaKU
Namun harus KU ingat
Hati yang manakah
Selamanya kan sabar

Zalim pulak bila aku tukarkan "kau" tu ada "aku"... tapi itulah hakikatnya... kena tima la... hati mana yang selamanya akan sabar kalau aku terus bertindak macam ni? Uhuhuh... ok... itu je nak ceriter....

1 comment:

Jay Baharin said...

hai kak cida!!...org baru tahu kak cida ada blogspot!...org baru jer active blogging balik...link my blog sekali if u dont mine...byk nyer ur entries!