Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 10, 2008

hye im back!

Hello.... ok ok... banyak cerita ni... TAPI the first thing aku masuk pejabat hari ni, kerja aku mmg banyak giler! org giler pun tak banyak kerja macam aku!!! Friday i took leave sbb attend wedding kat Perak on my bro in law's side. Mmg best... i will update nanti ok... mesti banyak kengkawan tertanya2 mana aku pergi sbb YM tak on... tuk beberapa hari ni aku tak on YM... sori... bz giler la... ni masuk pun dpt msg my auditor call few time waktu aku ambik cuti.... kena anto document kat depa sebelum depa bengang tak nak buat kerja aku lak....

Oh passal marketing baru aku tu... apa lagi? aku masuk je dia dah ketuk pintu bilik... aku buat2 tak dengar, dia jengah kat tingkat bilik aku... ketuk tu pulak!!! aku buat muka bengang! Dah la aku HANGIN pepagi ni... dpt berita agak sakit hati dari seseorg... lantak la, malas nak pikir, sbb aku dah agak da reason tu akan kuar! so apa aku kisah! Dia pulak (marketing br aku ni) nak bual-bual.... aku kalau dah tak ada mud, mmg aku buat muka tapir aku... ha! akhirnya dia sedar jugak

"Sorry cida, i ganggu you yek? Banyak kerja you yek? Sori i ganggu u pagi-pagi"

Yahhhh tahu tak pa... so stop entering my room coz i have lots of work to do!

No comments: