Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 10, 2008

Tak pa la!

Ni kes org tak ada kawan... heheh nak gosip kat sini je... tengah bz buat kerja interkom bunyi...pelik sbb num 109...kepelikan berlaku... sbb selalu 101 (big bos) than 103 (Customer service) 105 (Import department)... 109 mmg jarang so aku angkat

Dia : Mak cik lunch mana ari ni...

Dia? Uh aku tengok jam baru kul 11.30... nak ajak makan? alamak!!! kak lin lak Mc ari ni!!! Selalu aku makan dengan kak lin. May kadang2 je masuk campur ikut mud dia... hari ni mud May kureeennnggg baik sikit...

Me : Lunch? Mamak kot...

Dia : Mamak? Tak bosan ke?

Me : What to do? Mana ada gerai lagi?

Dia : Kita gi jauh sikit nak?

Hahahah mamat ni!!! satu opis dah nak mula gosip dah ni...jangan salah faham sbb aku sendiri cerita ni pun suka2... sbb i know dia boring tak ada kawan. Kak lin tak rapat sbb dia bit older and tengok kak lin pun dia tahu kak lin ni malas nak campur. Macam aku jugak... setahun lebih kat sini mana pernah kuar lunch dengan diorg... takkan nak join makan Bakuteh pulak.

Me : Alah banyak kerja ari ni, auditor dah banyak kali call... rasa tak leh kot nak gi jejauh.

Dia : Alamak, yer ke? Tak pa la

Aku tak tahu tak pa la dia tu menunjukkan dia willing to makan mamak lagi atau tak pa la i pergi makan jauh-jauh tu sorang-sorang....

No comments: