Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 4, 2008

Jatuh di timpa sofa, meja makan, apa lagi?

Nasib aku ni dah rupo Jatuh di timpa sofa, meja makan, kayu balak, traler apa lagi yang berat nak hempap aku ni?! Compom la minyak naik harga RM 0.78 sen... yes harga minyak Malaysia naik RM 2.70 seliter.... mmg betul besar puaka!!!

My dad call me just now... " Isi minyak, esok minyak naik RM 2.70..." Mana nak dpt duit? Mana nak cekau credit card... all this while, im using my credit card for petrol. Sbb apa aku tak pakai cash? Aah...banyak sangat la cash aku nak pakai! Damn...Damn...Damn... mmg aku bengang siapa yang cilok wallet aku tuh! Mmg anak haram! Mak bapak aku tak anto aku sekolah agama pun aku tahu curi tu satu dosa besar! Apa lagi? Di kala ini aku rasa nak tukar bidang je kat opis aku ni, nak jadi Marketing Exec... nak claim apa yang patut! Aduhhh mmg banggang la!!!! dugaan betul!

Aku dah malas da... nak naik, naik la... aku nak naik basikal kali ni!

1 comment:

Jay Baharin said...

kesiannyer org malaysia mcm2 benda naik lately...tp nk buat camne...sampai biler nak makan duit subsidi...minyak kat malaysia tu pun bukan selamanya akan wujud...in the future when the oil has run out, malaysia kena gak follow market price....it's just a matter of time...

p/s:tumpang kak cida jer la balik malaysia ni...hahaha..ok?