Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, June 3, 2008

Memori




Perh angin sungguh mak cik anak-anak oiii.... aku upload sikit punya lama... dok pikir macam mana nak upload video ni... kat multiply aku upload dekat 2 jam... kat blogger lak tak leh nak upload. Apa ke heinya yob?! Punya la sengal aku ni, dah berjaya upload kat Multiply aku dok rite clik konon2 nak save la... kepala otak aku... heheheh. Tapi aku berjaya juga cari jalan tuk tunjukan video ni kat sini... Jay and Yana... Pidah sedih sbb korg tak dpt datang. So she know both of u selalu jengah blog aku ni tuk mengetahui cerita2 dan aksi-aksi panas kat Malaysia ni... so tengoklah drama senandung air mata duyung mak aku dan si pidah... tak sesuai tul! Poyo mak aku gelak2kan bapak aku konon nangis, tengok dia lagi parah... bila tegok vedio ni sedih je rasa.

Pagi tadi dengan slumbernya aku bukak almari adik aku... maklumlah kita share2 baju. Tetiba kerkujat kejap ada kemeja lelaki dalam almari dia... mustahil kemeja bapak aku,kan? So teringat la dia dah jadi isteri org... aku ni suka suki lagi bukak almari dia... kena biasakan :( kalau tak melarat tak tahu nak hormat barang org :)

4 comments:

Hasra_Razali said...

Wahh...Blog dah berwajah baru nmpak...Cida busy ke, teguq dr smlm sonyap ajer...Ermm Normal la kan bilamna mak melepaskan tggungjawab penjagaan kpd org lain, saper tak sedey kan...sape videoman tu? nnti bagitahu kat dia, nak move tu kena slow2 nnti jadi pening tgk video..hehe (at least komen membina kan...)

Suki Cida said...

hahah video gal dia berumur 11 tahun... anak buah cida... tu yang tak boleh duduk diam... hahaha, terperanjat jugak tengok camera ada babak air mata duyung. Ayang tegur cida? cida tegur ayang, ayang yang tak jawab

Suri said...

sob sob.. aku paling ingat part ni... memang sedih wooo... tapi masa time aku dulu, aku punyalah macho takmo nangis or sedu sedan depan camera. dah mlm, majlis dah habis, baru aku nangis kat ibu bapa kuuuu... tu pun dlm bilik diorang sbb aku tak nak suami aku or adik beradik aku tgk aku nangis. aku kan macho sikit.. hehehe

Jay Baharin said...

hahaha lawak la mak long...video ni walapun mcm ala2 vertigo, boleh jadi tatapan sepanjang zaman...lol