Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 29, 2008

Apa citer?!!!!

Hye,,, dah makan da... sodap! ok... meh sambung citer nak?! Kalau tak nak, korang balik la umah korang.Uhuhuhu...

  • PENGAKUAN CHEDIH *SOB...SOB*

Korang... num aku yang aku sub dengan pak arab telah di tamatkan... sedihnya aku rasa... dia call to inform yang dia dah terminate line tu... tetiba jadi sedih, aku buka line tu, tengok dah mmg tak ada network... sedihnya...

Kenapa sedih? Tak tahu la u all.. mungkin nak lepas kenangan tu. Dia pulak kali ni nekad... sedihnya aku rasa. Erm... FYI kan, aku tiap-tiap ari bukak line tu.. selalu kalau gaduh macammana pun dia akan pujuk... kali ni dia dah malas nak layan aku. Tapi bila dia tanya aku sama ada aku dah ada lelaki lain, aku selalu mengelak... bior la dia rasa aku ada lelaki lain walaupun hakikatnya aku single and available lagi. Dia call pun aku buat layan tak layan, konon-konon mmg tah tak ada ati la... uh betapa egonya aku.

Aku still pakai cincin dia... dah putus ni barulah pakai, kalau tak simpan je. Jarang aku pakai cincin ni, tapi sejak putus, tido pun aku pakai... ambik ko! sampai kebas tangan aku.

"I just want you to know that i alwayz love you" That the last SmS from him.

And semalam aku webcam dengan dia... agak serabai jugakla... tak sanggup nak tengok... tak pa la Eipin, Cak doakan Eipin bahagia yek...

  • BERITA GUMBIRA

Tahniah, Congrate to one of my reader... ehem...ehem... sbb tak lama lagi jadi IBU... jangan la stress sangat pasal morning sickness. Mulut aku dah tak saba nak cerita kat semua org... tapi atas permintaan dia, dia tak nak kecoh2... ok i respect that alrite... so take take of yourself ok... jangan tention-tention sbb tak ada selera makan... Penantiannya berakhir juga...

  • PENDING ENTRY

1) IM NOT SINGLE

Ok banyak citer yang pendingkan? So sedia nak tahu? On 25 July,kan aku ada bagi tahu yang aku tengok wayang citer Im Not Single...

Citer yang agak slow permulaannya... menguap jugak la aku tengok waktu tu... aku tak tahu apa fungsi si Ahmad Idham dengan David Teoh tu... tak ada kena mengena langsung... mungkin Perier Andre nak ampu David Teoh dengan Ahmad Idham kot?!

Than citer tu ,macam tak sesuai je dengan masyarakat Melayu... taklah kotor, tapi starting nak buat adegan tak senonoh tu,macam apa je... lucah je bila si Maya tu terketap-ketap bibir dia tu... walaupun ketap bibir sendiri tapi tah... tak sesuai... ada lagi, tapi korang sendiri la tengok.

Aku pergi tengok dengan Dd, Pidah dengan adik ipar aku Shaiful. Wayang start pukul 9.20 tapi kami bertolak pukul 8.30. Gara-gara adik aku lambat siap! Kul 8.30 kuar umah, nak gi makan lagi korang rasa sempat ke?

Erm sampai Jusco Bukit Tinggi kul 8.45... dekat je pun dengan uma aku. Dah la lambat, dlm masa setengah jam kena makan cepat-cepat... adik aku baru nak kuar duit?! Ayo!!! aku panic gila!

So kitaorg terus makan kat....

Cepat dengan ringkas, kan...kan?

Take order... aku dengan DD cakap Pidah pasangan tak ada tulang belakang,

Me and DD menunggu makan penuh kesabaran... uhuhuhu

Dinner aku malam tu.... malas nak makan ayam... leceh!

My Drink

Semua makan cepat2.. so kitaorg masuk ngam ngam kul 9.20.

Sbb lambat tak dapat nak ambik gamba kat dlm wayang... kat pintu jerk! Boring tul!

2) NASIK AYAM HAINAN...

We went there on Sunday... sementara nak tunggu laptop di programkan, kami makan kedai nasi ayam hainan, dekat china... wakakak... depan lowyat... sori gambar sepanjang beli laptop tak dpt di ambik sbb kitaorg bz membeli belah...

Membaca majalah sementara order

Bakal ibu :)

Me and DD

Kan aku dah kata.... dia mmg tak ada tulang belakang :)

Aku dengan Shaiful makan nasi ayam special Hainan... boleh tahang la....

Tambahan kerabu Mangga tuk aku... hahah macam aku lak yang mengandung yek? Tak la masam mana pun....oklah!

Pidah pilih Asam Laksa.

Didi fav nasik lemak ajo...

Over all makanan dia best... tapi air datang setengah jam kemudian... macam haram! Naik tercekik semua rg. Sbb tulah tak sempat ambik gamba.

3) Handphone

Bukan aku yang beli... kalau dah melangkah ke lowyat,semua ada promotion... adik aku dengan Hubby dia dua-dua beli handphone... niat nak survey je... tapi dengar dek pujukan cino tu, dua-dua ekor beli... gamba nanti aku up date la ok... diorg pun dah tido dah :)

Apa lagi yang aku tak citer yek? oklah... maxis hari ni mmg lembab... naik mengantuk aku up upload... oklah... nak tido dah... daaaaaa

Aku puas dapat buat blog dengan sempurna... tak terkejar-kejar :) I like!

1 comment:

Suri said...

heh, dah lama aku tak gi jusco bukit tinggi tu. ye la dok KL ni, saat2 nak ke sana masa aku balik umah parents aku je la kan.. tapi kalau jln time tgh takde duit pun sakit hati gak.. damn!