Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 30, 2008

Blogging dari Kelana Jaya

Teka aku kat mana? Hahaha dalam kereta... Jeles cepat jeles! Ni yang best ni kalau boleh on line kat mana je... beli korang jangan tak beli broadband... Celcom harus bagi aku discount terhebat ok!

Sila perhatikan lappy di sini... uhuhu... aku suka... line mmg clear ar.. sempit sikit... kerusi habis tolak ke belakang.. sementara tunggu org tu habis kerja, aku sempat chat dan vedio cam dengan dia ok! I like. Sepatutnya aku marah! Tapi mud aku baik bila line mmg best!

Nampak ke? Buat tak nampak la org dlm window tu... tah la, my new lappy make made want to explore more. Tetiba mud aku bertukar... hahaha... i just love this lappy and the broadband!

Ok... itu kat dalam kereta, seharusnya aku nak bercerita, ari ni aku pakai dress yang aku beli sebulan yang lepas. Uh sayang gila nak pakai... sbb aku rasa cantik sangat baju ni... aku beli dengan harge yang murah and yet aku takutlah kalau-kalau pakai baju jadi kembang... maklumlah aku,kan dah kembang semangkuk!

Simple... aku suka sb jarang ar jumpa dress warne itam... sori muka tak dapat di tayangkan... muka aku bughuk ar... tido lambat lately so bangun sembab-sembab muka aku... uh! I just like this dress :)

Sampai opis aku teringin nak makan.... biskut cecah dengan Nescafe... uh! Lama aku tak buat macam ni...

Mana cukup sekeping? Padahal dah berkeping cair dlm tuh... uh sarapan ku pagi-pagi ni ler... tengok kawan aku may rendam biskut lagi hebat... pakai mangkuk ko! Aku tal boleh la nak buat gitu yek...tapi mmg best! Pakai mangkuk zaman aku sekolah dulu... aku pun tak faham asal mak aku bagi aku makan dlm mangkuk dan bukan dlm cawan dulu...

Dinner aku makan kueh tiau goreng je... nak dekat bendera jepun ni tetiba tekak kering semacam je... harus aku minum...

Teh ais... waaaaa sedap! I like..

Padanlah program dlm lappy aku ni dok asik suruh update...update... aku pun confuse... maklumla last aku pakai computer bila? Program kat opis pun XP jerk... ni vista ni payah (uhhh show off! tak kuasa!!!)... so sementara aku makan, aku di ajar cara-cara nak update... erm... terasa bodo pun ada, niat nak jumpa lain, ending lain...erm... korang layan je la....

Wei layan internet kat kedai mamak wei... serius aku mmg puas ati giler... sesama la kita berbroadband yah!

U all, aku tak dah 4 hari tido lambat la... maklumlah dok mengadap komputer... tido mmg tak cukup! Harus aku ni! Dan sekarang aku betul-betul mengantuk...

Ini bukan gambar hiasan... mata tak larat sangat... kalau korang nak tahu lepas aku tulis blog ni aku kena restart computer sbb semua dah update! Ar tak sabar nak tengok hasilnya!

6 comments:

zbelleza said...

wahh leh online dimana saja tak kira waktu..syok erk..hehhehe..

akak tantik background gambar last tu..akak edit guna s/ware ape?nak tau leh..hihihi..

Suki Cida said...

Belleza - aah la... mmg teruja ar! This is what i wanted... kalau gi memana macam boring je... yang gamba last tu, akak pakai s/ware CYberlink cam... waktu beli laptop tu diorg dah install da program tu... so gamba tu ambil terus dr laptop pakai webcam...

Hasra_Razali said...

"Blogging kt KJ...Tunggu 'dia' habis kerja..selalu aku angin,tp skrg takdah utk tggu dia..."

aIK....Seperti nya ada sesuatu yg ku tak tahu..cmner ekk..hutang 1 cerita okeyyyy....

Suki Cida said...

hasra - tak ada hutang cerita... jumpa pun bukan satu date, tapi sepatutnya melangsaikan sesuatu... tapi lari topic bila computer depan mata...

Deqna said...

vista memang camtuh.. asyik2 nak kena update jer.. tapi syioklah kan anywhere can online..

Suki Cida said...

DEQNA - La yer ker? Mmg bengang jugak dok bagi msg nak restart to update.. so semalam my friend ajar suruh update dulu so semua boleh running. Mmg ambik masa 2 jam nak update...dah update tak ada apa pun yang menarik, sama je.