Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 13, 2008

kesan daripada camera yang ilang....

Din baru beli ... erkkk aku pun tak tahu nama kayu tu... tapi kegunaan benda tu ketuk kaki org... so kalau korg tengok entry aku yang lepas, kan aku bagi tahu yang camera dia ilang? So akibat dari kehilangan camera tu, habis kaki aku dengan Dd dia buat xperimen... giloz... aku layan je la... kang dia ketuk kepala aku, siapa pulak nak jawab?

Pernah tak nampak benda ni? Aku ingat dia cilok dari mana... menyesal pulak tanya fungsi benda ni... so dia cuba atas DD dulu sbb kitaorg gelak je bila dia buat benda tu....

Cubaan atas Dd...si DD ni pun selenge tak laeh nak duduk diam... berpuluh kali Din cari tempat nak pukul... tak gerak pun kaki dia... hahahah

Chewah... Dr sakit jiwa.... heheheh

Tak puas ati tuh! Nak jugak buat atas aku... layannn je laaa.... opss gemuz lak gamba ni... hahah kan...kan?! Serabai lak tu...

No comments: