Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, August 16, 2008

Menang lagi!

Dapat award kira menang ke?

*Mode Fasha Sanda waktu amik award*

Buat muka terkejut...sedut hingus yang mengalir kat dalam hidung tu, tangan letak atas dahi, konon tak percaya la... tengok award...pegang manja award tu....

Kali ni akak dpt award dari Blogger bernama Shieda... (Bukan aku ok, aku belum gila syok nak bagi award pada diri sendir) so sweet la shieda...(mmg nama org Shieda ni mmg baik and sweet) wahhhh tetiba yek? aku baru berjinak2 dengan citer dia ni... cantik menarik ko mmg the boom... tak sangka aku tima award dr dia ok...

Oklah...aku tak leh nak bolot sorg... kena kongsi... akak penat la nak link pastu nak sebut nama sorg2... tak syok... kalau boleh nak semua dpt... so pada link aku tu... korang mmg best and korang perlu dpt award ni sama... kongsi ramai2...dan sebarkan ok!

Hugz to all reader!

No comments: