Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, August 16, 2008

Lebam!

2 kali di tempat yang sama.... apa bendanya? Nak tahu? Tengok ni..kang aku cito

Pehaku lebam... actually ni dah ok sikit... ayoooo aku tak suka tul la... harus di tukar posisi katil aku... asal aku tutup lampu, jalan macam org buta... gedebummmm terlangar bucu katil! Arggg tak suka!!! 2 kali ok! tempat yang sama... tinggal tak berlubang ajo! uhuhuh...aku tak letak apa-apa ok... yang kuning tu bukan ubat kuning.... sebal jugaklah baru2 kena... ni dah dekat sebulan bertanda... ayo nak pakai skrit ke seluar pendek pun tak leh la... tu la... padan muka... hahahah

2 comments:

zbelleza said...

ingat kan lebam sbb kena geget hantu..rupa2nyer kena cium ngan bucu katil..hikhikhik..sabo jek la akak erk..

Suki Cida said...

zbelleza - aah la... sabo je la...rasa nak gigit je katil tu balik