Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, August 17, 2008

Wedding Invitation

Semalam terima jemputan kawin... tapi tengok nama kad jadi pelik...


Heheh tak malukan kitaorg ni... dah tahu nama Zazu, lagi mau bukak...seyes ingatkan ada budak2 yang nak main2... so bila bukak mmg kad jemputan kawin.



Warna itam lagi... erm tapi dlm card still nama Zazu... tak percaya? Meh kita zoom....


Hahahah dlm umah aku mmg ada Zazu... tapi dia bukan org... dia kucing laaa.... macam mana ni? Tengok nama pengantin perempuan Yang Emirza... mak aku tanya la adik aku kot2 kawan dia ker... ahhh kawan sekolah adik aku si Pidah.... asal ke Zazu lak namanya?

Mak aku dengan muka seriusnya jawab... "Apalah kawan ko ni... Zazu je dia jemput? Pumba dengan Kouvo? " Semua bantai gelak...



Mak aku hulur kad dekat si zazu... kelam kelibut dia lari macam buat salah... hehehe... nasib yang kawin tu kita kenal... kalau tak dosa je kitaorg bukak kad jemputan org... zazu...zazu... hebat tul... kucing pun org jemput kah?!


No comments: