Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 26, 2008

Selamat mencube

Aku dpt banyak coment yang mengatakan diorg tak boleh masuk blog...jangan kata diorg, aku pun sama... apa kes yek? Rasa ada jalan penyelesaian... aku tak tahu tapi aku try boleh load semua...apa kata korang cube... bagi yang tak leh masuk blog aku ok! Tapi macam mana lak nak baca entry ni kalau tak bole masuk? Erm... so yang perihatin, bagi tahu la kat kawan...



Sedih betul, blogger nama Deqna tak dpt masuk... kitaorg berutus coment pakai blog org! sedih jugak bila lama tak nampak coment dia... mungkin ini membantu? I dont know, let try... aku rasa Internet explore mmg susah, so Deqna kalau ada selain Internet Explore, gune la bukak blog saya ok! For Zabelleza... tahniah, pandai cari alternative lain yek? wakakak...


Eh aku bukan pakar IT ok... tapi aku buat macam ni ok la pulak... kalau something wrong some where to ur computer than minta maaf la...


Kalau anda mengunakan window XP try this....






Nampak benda ni... cepat2 tekan... heheheh.... dia akan kuar....


Waktu dia kuar tu, waktu tu semua tu kuaq... aku tak tahu, aku try ni je sepanjang aku tak leh nak bukak... kalau korang pakai Vista, ada"protect" apa ke benda tah clik jer... sama jugak... menjadi jugak... hahah tapi tiap kali tu la kena buat gini...

Akak tention ni... kot2 di sebabkan banyak import benda dr multiply kot jadi lagu ni? Pelik...



Post- Mortem,kasi lapor

4 comments:

zbelleza said...

cuba la bukak guna firefox..mmg berkesan..hiksss..

Suki Cida said...

zbelleza - hahaha... tu bagi yang ada... yang tak ada... hehehe confuse la tak tau kenapa dengan blog akak ni....

Deqna said...

hai cida.. finally dapat gak masuk.. tak tau lah camne lak leh masuk... rezeki.. takde wat apa pun tadi. sori yer cida, bkn tak nak singgah tapi tulah problem kan..

Suki Cida said...

Deqna - akhirnya awak mengoment... tu la tak tahu asal... saya delete banyak benda, mungkin benda-benda kecik yang saya letak tak blog ni kot buat awak tak leh masuk :) hofefully tak ada masalah la lepas ni yek...