Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 26, 2008

Menguji kesabaran...

Menyesal ke aku? Dah pukul menyesal tak sudah... tapi kadang2 diorg menguji kesabaran aku... sayang, sayang jugak tapi.... esh rasa bersalahnya.....

Qiara yak yak merata... aku geram tul dengan dia... anak dia bijak yak yak kat pasir... ambik ko kena jentik dengan aku... tak cukup mak aku tampar dia... anak2 dia sian tengok mak dia kena pukul, semua lari nak terkam aku dengan mak aku.... sian diorg....see! Binatang pun ada hati dan perasaan...

Than Kouvo dah pandai panjat meja...kalau org makan dia pun sibuk sekali... telinga dia aku jentik, aku kurung dia dlm cage.... hati aku dah sedih dah....

Than Zazu dengan Pumba berlari kat sangkar... nak resque abang dia la... kuarkan Kouvo, dia balas dendam cakar sofa... bapak aku bising...sofa baru beli tak sampai setahun, benang dah hancus!!! makin aku marah, makin ligat dia mencakar.... tiga3 ulak tuh!!! Tiga2 kena jentik kaki tangan... mengeletis kesakitan diorg... alahhhh siannya... dan sekarang aku terduduk di hadapan Lappy, sedih dengan apa yang berlaku.... sakit rasa jari aku... mungkin sakit tu la tangan diorg... tapi mereka melampau....dan sekaligus mud aku tak ada.... oklah nak tengok diorg dlm cage... sian diorg... semalam senyap aku dok risau, ari ni jadi setan, aku hilang kawalan nak marah...


Post- Mortem,kasi lapor

2 comments:

Deqna said...

hah nak report lah kat sini ada penderaan..hehe

Suki Cida said...

deqna - hahah... pukul sayang... :)