Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 28, 2008

Nak balik

Nak balik...nak balik... sangat tak tahan ok! Aduh macam ada setan la dlm perut aku ni!!! hampeh tul... nak balik... rasa nak balik dan terus tido...

Aku call ibu tanya pasal nak balik Melaka ke tak... dia pun masih compus! Ayooo soal kucing... tadi mak aku bilang yang Qiara yak yak kat rak baju...mengamuk gilo mak aku... rak baju tu... lepas tu jiran aku punya maid mengadu taik kucing kat dlm kasut tuan dia... dah dua hari ooooo....apa lagi mencuka la muka member, nak sarung kaki dlm kasut, terlekat najis... apa kena dengan kau Qiara?!!! tak mungkin la kucing lain!Makin menjadi2...

Mak dengan adik aku dah decide nak buang Qiara... tak tahan... lama2 boleh gaduh dengan jiran, pasal najis kucing... melampau tul la dia ni... aku dengar pun sakit hati!

Aku diam je la... aku tak nak tahu diorg nak buang dia kat mana... mak aku nak buang anak2 dia sama... uh tergamak ke?!!! aku lemah... mana sakit perut, mana sakit hati... mana sakit otak...

Uh aku dah tak kisah la... aku sakit ni... sakit...sakit...nak baring dan tidooooooo.....

Sakit apa???

Org pompuan biasa la...


Post- Mortem,kasi lapor

2 comments:

Hasra_Razali said...

Cian dia....balik nnti rehat ekk....minum air panas tuu..Hasra nyer turn dh kena semalam...uik..kebetulan sungguh kita dua ni ek...serentak ajer "musim" kita berdua...:p

Jay Baharin said...

kucing boleh buang kat SPCA...