Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 28, 2008

Overtime

Semalamkan aku Ot... ushhh mmg takutlah... selama ni aku OT ada berteman, tapi kali ni buat sorg2 sampai pukul 6.30...

Kiar dari opis...aku tengok gelap gilos.... uhuuhuhu sempat lagi bergamba... sambil perhati kiri kanan, kot2 la ada yang mengekor....

Sunyikan? Hanya beberapa kereta jer yang kelihatan... aku taklah kerja kat opis besau... opis kecik je... tak ada la kerja kat bangunan mencakau langit...mencakau pokok pun tak tentu lagi ok!

Jeng...jeng... melalui lorong gelap ni... ha seram jugak... cepat2 aku lari ke arah kereta.... dah di sini la tempat di mana aku di tutututuutuu... cilakok punya org... i know... bahaya letak kereta kat sini, tapi aku tak ada pilihan lain... seyes aku tak plan nak Ot semalam...sbb tu boss aku tak galakkan kita org Ot tanpa kawan...habis macammana? Akak opis tu main balik je tak tunggu aku, aku kena tunggu 630 kalau tak sia-sia je la buat kerja extra...

Yahhhh aku selamat memasuki kereta... hujan laaa pulak....tak la lebat sangat, bak kata anak arab tu, hujan renjis-renjis...

Kedai mamak ni betul-betul depan opis aku... dia tutup pukul 7... salah satu sbb jugak la aku berani Ot semalam... kalau tak, jangan harap, semua opis kat bawah dah tutup... tinggal aku je terkedek-kedek...tertongek-tongek jalan nak balik.... hari lak tu nak hujan.... uhhhh hope tak la jam balik umah nanti....


Post- Mortem,kasi lapor

No comments: