Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 28, 2008

Apalah nasib mereka....

Ingat lagi N3 aku pasal mak aku bising Qiara yak yak kat rak baju dengan kasut org sebelah aku? Ermmm mak aku nak buang secara pakej... aku sedih ni.... mana tak sedih... look what they did....

Eeee peha badak... wakakak... besarnya la betis aku! Ni gune mode zoom ni.... (hahah cover)... si Zazu mengenangkan nasib dia dan adik2 dia... sian aku aku tengok dia....sedap ooo dumlop!

Ini tetiba pegang kaki aku... cium... bau syorgaaaa...

Ibu perlu ke kita bertindak kejam?!!! waaaa tak sanggup!




Post- Mortem,kasi lapor

2 comments:

Hasra_Razali said...

Alla..cian nyer tgk dorang tu...Hasra yg slalu baca kisah dorang ni pn rasa sedey dgr..apatah lagi mummy dorang yg mnjaga ni..

cida tak online ke malam ni? tgk blog ada new entry tp YM tak online...

Suki Cida said...

hasra - tu la pasal... tak on Ym... update blog je... tak sihat... ni nak update pun lambat giler nak upload gambo...