Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 29, 2008

Ayomak!!! help... help...

Aku melapor dari Opis...

Ya Allah aku demam ni... betul tak tahan. Seluruh badan rasa bisa... malam tadi panas gila badan aku... gagah makan synflex kul 1.30 pagi... konon tak nak makan ubat tu, yer la tak elok kalau amalkan setiap dtg bulan kena ambik pil tuh... tapi terpaksa... berselubung aku dengan selimut...

Bangun pagi adalahberpeluh sikit... semalam takmakan satu apa pun...wah pecah rekod aku semalam tak makan... sakit punya hal! Ni masuk opis badan rasa semacam je... nak ambik Mc rasanya...esok confirm balik melaka...

Sunday kitaorg balik la kot... pasal kucing, my cozen sister Angle give me advice to keep them ni cage... bukan tak ada cage, tapi cage aku kecik je tuk sekor... so terpikir pulak, kenapa tak aku kurung dlm toilet je... erm... sehari je pun gi, kalau balik isnin pun i guess balik pagi la... sbb my bro in law and my sister nak berbuka kat umah... so Ibu agak panic sikit... nak balik awal... anyway terawih start on Sunday nite la,kan?

Balik pasal kucing aku... ok ker kurung diorg dalam bilik air... mak aku bising dia takut kucing tu mati... aku rasa kalau dlm cage pun sama je keciknya... bilik air besar sikit... dia mula pikir bukan2... "Balik kang simpan shampoo, berus gigi, ubat gigi, baldi semua jangan ada air... esh aku risau diorg dah la nakal... buat main shampoo dia makan nanti, mati jugak diorg tu nanti...mana tahu dok main air tertongeng dlm baldi tu, nyaye jer diorg.." Poyo la ibu ni... sayang jugak... semalam bukan main menyumpah diorg... nak buang la... ni suruh kurung dlm bilik air je pun...sampai pikir diorg nak bunuh diri... wakakak... lawak la...

U all... aden tak tahan la... rasa nak muntah pun ada... kepala berat...nak balik, nak ambik MC... uh tapi takut... kang bos aku kata aku tipu... tapi seyes aku tak larat... aduhhh macam mana nak balik Melaka ni!? Banyak plan dengan Abang Busu Din ni...

Ahhhh tak tahan.... tapi gagah jugak menulis blog... aku pun poyo jugak... oklah... nak stop seyes tak larat... i will up date nanti ok :)


Post- Mortem,kasi lapor

No comments: