Ku jua tak boleh hidup tanpa dia... layannn

Under OnE ruf!

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, August 2, 2008

TAG TAG TAG

Tag by Jay... dah lama dia Tag aku...lupa gila nak buat.... rasanya dah tak ada hutang sesiapa dah kot... sori bro lambat giloz aku buat TAG ko ni... ok...nasib baik tak panjang mano la... soalan TAG dia senang je....

7 Random and Weird Fact About Me....

1. Im a gud advisor (heheheh) but im fail to advice myself... I always notice, when ever i had problem, i will panic! And try to avoid problem rather than solve. Tapi ini la aku... aku boleh bagi 1001 pandangan nasihat, tapi bila kena batang hidung sendiri, aku lebih suka larikan diri dari masalah... That is me.

2. Aku bukan seorg yang sabar... kalau aku ada keinginan tuk memiliki sesuatu, aku mmg tak boleh nak sabar, tak boleh nak tunggu....

3. Aku cepat simpati pada org dan binantang and akibat dari tu aku jadi seorg yang emosional... Contoh aku mudah menangis bila tengok binatang di aniaya... aku rasa macam nak buat benda yang sama pada org tu... aku jugak boleh nangis seharian, boleh jadi tak makan, kalau ternampak insiden yang buat aku sakit hati ( dlm soal dera mendera kucing atau manusia). In fact pernah sekali aku terima email pasal seorg perempuan gila bunuh anak kucing dengan pijak anak kucing tu dengan kasut tinggi! Swear to God! JUmpa betina syial tu akan aku ketuk2 kepala dia....ahhhh sedihnya... see im being emosional now! Aku terus call my mum, to make sure the kitten and the cats are ok! Aku juga tak boleh tido gara-gara melihat seorg ibu tampar anak dia berusia lingkungan 5 tahun di hadapan aku... kid will always be kid... in fact that kid bukan nakal pun waktu tu, he just playing alone and all sudden kena tampa! Aku rasa nak tampa je mak dia tuh.... tak suka bawak anak jangan bawak! hahahah even my cousin sister tak berani nak marah anak dia depan aku sbb dia tahu aku yang kecik ati.... hahaha... Kalau aku ada anak, korang rasa anak aku rosak tak?! My mum told me, "sbb ko manjakan kucing2 ko ni,diorg tak tahu nak cari makan sendiri and yet kalau nak gi holiday, we had to spent money antar diorg kat pet shop" UH! tak pa rezeki murah :)

4. Aku tak suka umah yang berselerak, dan bukan aku yang kemas.... aku suka mengarah. Mangsanya si Didi la... i will ask Didi to do this and that.... hahaha pelik tak?

5. Aku boros... terutama bila beli baju, tapi jarang pakai baju yang aku beli...sometime ada yang tak pakai pun, simpan lpas tu rasa menyemak aku bagi org..... uh!

6. Aku tak boleh tido lena di tempat lain selain dari umah aku sendiri... yup, even i spent holiday kat 5 bintang sekali pun, i still prefer to sleep in my room! Syurgaaa oooo...kalau tido umah org, hotel ke apa ke, confirm! sama ada aku terjaga waktu malam tak pun aku boleh terjaga awal pagi...

7. Tabiat aku, beli dulu, pikir kemudian... hahahah fahamkan maksudnya? Tak perlu aku huraikan...

7 people you like to TAG (Ops kali ni kena sebut nama daaaa)

1. Cik Hasra
2. Puan Deqna and Shah
3. Cik Cempaka
4. Cik Zabelleza
5. Puan Azura
6. Puan Intan Suraya
7. All readers and Silence reader... (Hanya bole senarai 7 nama, kita ikut procedure permainan ajo.... eheheh)


3 comments:

Deqna said...

alamak tag lagi.. rasanya dah byk saya hutang tag nie.. InsyaAllah nanti akan diselesaikan.. mungkin lewat sikit.. ada lagi citer yg tertangguh nieh.. :)

Suki Cida said...

deqna - pelan2 kayuh ok!

Hasra_Razali said...

Ops...TAG...

kena ek? Harus ek? hehe...